کد خبر : 1785107 | 20 مهر 1400 ساعت 09:32 | 52.3K بازدید | 17 دیدگاه

هر کس بابت کری‌هایم ناراحت شده عذرخواهی می‌کنم

کنعانی‌زادگان: دیدم بازوبند کاپیتانی زمین افتاده، آن را بستم!

مدافع میانی تیم ملی در گفتگویی جالب درباره حواشی چند وقت اخیر و همچنین ماجراهای کری‌خوانی‌هایش و بازوبند کاپیتانی الاهلی توضیح داد.

کنعانی‌زادگان: دیدم بازوبند کاپیتانی زمین افتاده، آن را بستم!

به گزارش "ورزش سه"، کنعانی زادگان در ابتدای صحبت‌هایش با محمدحسین میثاقی و برنامه فوتبال برتر درباره کاپیتانی‌اش در الاهلی در بدو حضور در این تیم قطری گفت: یک جریانی دارد که با توضیح بدهم. دقیقه 50 بود که دفاع راست ما تعویض شد و بازوبند را زمین انداخت و دیدم کسی برنمی دارد. دقیقا هم نزدیک من بود و باید پرتاب اوت می‌کردم. من هم رفتم بازوبند را برداشتم و آن را روی بازویم انداختم و بازی کردم. بازی بعدی هم همان دقایق بود که بار دیگر دفاع راست ما تعویض شد و اینبار خودش آمد و بازوبند را به من داد. چون در آن بازی استوری گذاشته بودم، خودش آمد بازوبند را داد.

 

وی درباره شرایط تیمش گفت: یکی دو بازیکن ایرانی الاصل در الاهلی داریم. تیم جوانی داریم و تا حدی هم انگلیسی بلدم.

 

کنعانی زادگان در واکنش به اینکه شجاع خلیل زاده مدعی شده او انگلیسی بلد نیست و در یکی از بازی‌ها داور را با کوچ (مربی) صدا زده بود گفت: در آن بازی اعصابم را داور خراب کرده بود و به اشتباه او را صدا کردم. شجاع گفت حواست باشد. در آن بازی داور گل ما را قبول نکرده بود و واقعا اعصابم را خراب کرد. در یکی از بازی‌ها هم که با شجاع کل کل می کردیم، داور گفت مودب باشید، من فارسی بلدم!

 

مدافع اسبق پرسپولیس که در این تیم و همچنین تیم ملی با شجاع خلیل زاده همبازی بوده، در تمجید وی با کنایه گفت: من همیشه برای او احترام قائلم و البته او خیلی قدیمی است. به نظرم در جام تخت جمشید هم بازی کرده است! خیلی چیزها از او یاد گرفتم. هم شجاع و هم آقا سید (سیدجلال حسینی) چیزهای زیادی یاد گرفتم. آقا سید خیلی چیزها به من یاد داد و خیلی سرم غر زده اما باعث شد تا پیشرفت زیادی داشته باشم. 

 

وی درباره هماهنگی‌اش در خط دفاعی گفت: ما دیگر ارتباط چشمی داریم و وقتی یک حرف کوتاه می‌زند متوجه می‌شوم که چه می‌خواهد و چشم بسته همدیگر را متوجه می‌شوم. 

 

 

کنعانی زادگان درباره همبازی بودنش با کادرفنی کنونی تیم ملی گفت: آن سال که در پرسپولیس بودم سال آخر بازی آقا کریم (باقری) بود. آقا مهدوی کیا بود و همچنین وحید هاشمیان در آن حاضر بودند. سن من خیلی کم بود و 17 سالم بود. 3-2 بازی هم کردم. 

 

مدافع تیم ملی که کری‌های شدیدی با رقیب داشته، اکنون با عذرخواهی از هواداران حریف اینطور می‌گوید: اگر کسی از این بابت از دست من ناراحت شده، چه سپاهان و استقلال و ... من عذرخواهی می کنم. من فقط برای کل کل و جذابیت هواداران این کار را کردم و قصد بی احترامی به کسی را نداشتم. 

 

کنعانی زادگان درباره اینکه آیا قصد ازدواج دارد یا خیر گفت: نه، فعلا نه. ازدواج قطعا مسوولیت سنگینی دارد و فعلا باید خودم را جمع و جور کنم و به خانواده‌ام برسم و آن هم به موقع‌اش. 

 

مدافع تیم ملی درباره عملکرد شاگردان اسکوچیچ در دیدارهای اخیر و جدال با کره جنوبی گفت: جا دارد از آقای اسکوچیچ و کادرفنی اش تشکر کنم. کره جنوبی هم تیم قدرتمندی است اما ما ایران هستیم و با قدرت در این بازی حاضر خواهیم شد و انشاالله به سه امتیاز برسیم. چیزی جز سه امتیاز ما را راضی نخواهد کرد و مردم ما را شاد نمی‌کند.

دیدگاه‌ها