کد خبر : 1785111 | 20 مهر 1400 ساعت 09:54 | 19.2K بازدید | 18 دیدگاه

شجاع: اخراج و ویدئو چک 10 سال از عمرم کم کرد

مدافع میانی تیم ملی توصیف جالبی از لحظاتی از دیدار با امارات که با اخراجش و در ادامه ویدئو چک منجر به بازگشت دوباره‌اش به زمین شد، دارد.

شجاع:  اخراج و ویدئو چک 10 سال از عمرم کم کرد

به گزارش "ورزش سه"، خلیل زاده که در دیدار با امارات دقایق عجیبی را پشت سر گذاشته بود و بعد از اخراج و در ادامه VAR که منجر به بازگشت او به زمین شد، اکنون خود را مهیای دیداری حساس برابر کره جنوبی می‌کند. مدافع میانی مازنی تیم ملی در گفتگو با فوتبال برتر صحبت‌هایش را با تبریک به کشتی‌گیران آغاز کرد و گفت: به تمامی کشتی‌گیران ما تبریک می‌گویم. امیدوارم این روند همینطور ادامه داشته باشد و بتوانند دل مردم را بیشتر شاد کنند. بچه‌های جویبار و مازندران یل مازرون هستند! حسن (یزدانی) خودش بچه محل ماست.

 

وی در ادامه درباره VAR در بازی با امارات و ماجرای آن اخراج و بازگشت دوباره به زمین گفت: سر این ماجرا 10 سال از عمرم کم شد. ضربان مردم برای تیم ملی می‌زند و من واقعا نگران بودم. من در حال غر زدن به سمت رختکن بودم که ناظر بازی گفت برگرد. خدا را شکر واقعا. 

 

شجاع خلیل زاده در توضیح آن صحنه گفت: وقتی بازیکن امارات تک به تک شد، یک لحظه قیافه علیرضا بیرانوند را دیدم که دستانش باز بود و گفتم تمام است! گفتم هر طور بزند که تمام است و گل می شود پس. گفتم بزنم حداقل شاید اتفاق دیگری افتاد و حتی 10 نفره هم می توانیم بازی را ببریم. تیم قدرتمندی هستیم که بتوانیم ببریم. شرایط خوبی را در جدول داریم و بازی کره که خیلی سخت و حیاتی است و امیدوارم این بازی را هم ببریم.

 

1652507

 

مدافع تیم ملی درباره اینکه بعد از اخراج به چه کسی غر می‌زد و در حال ترک زمین بود گفت: خب مشخص است، غر زدن های من همیشه سر کنعانی زادگان است. حسین یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی است. در آن صحنه دیدم که حسین نیست. یک سری اشتباهات سریالی در آن صحنه شکل گرفت که از من بود اصلا! حسین بچه خوبی است و فوتبالی قوی‌ای است. به او گفتم حسین اینجا بایست یهویی می بینم که نیست و رفته جلو برای گلزنی. 

 

وی درباره تقابل با ستاره‌های کره جنوبی و خصوصا سون گفت: بازی تیم ملی که با باشگاه قابل مقایسه نیست. سون اکنون مقابل تیم ملی ایران بازی می کند و آنجا در تاتنهام و بهترین ستاره‌ها در کنارش هستند. مسلما دیگر بازیکنان کره جنوبی کیفیت بازیکنان تاتنهام را ندارد. تا حالا هم کره در آزادی نتوانسته ایران را ببرد و ما هم الان بهترین تیم آسیا هستیم و تلاش می کنیم در این بازی به نتیجه برسیم.

 

شجاع درباره انتقاداتی که به دراگان اسکوچیچ می‌شود گفت: بحث بچه گانه ای است که به نظرم می خواهند سرمربی تیم ملی را اذیت کنند. این تیم ملی هم زمان آقای ویلموتس هم بود. تیم ملی در آستانه حذف قرار داشت. امیدوارم در آستانه حضور در جام جهانی همه شرایط مناسب برای این رقابت فراهم شود. امیدوارم مسوولان هم حمایت لازم را داشته باشند.

دیدگاه‌ها