کد خبر : 1785113 | 20 مهر 1400 ساعت 10:03 | 13.3K بازدید | 3 دیدگاه

پیغام مهاجم محبوب و خاطره‌‎ساز برای ملی‌پوشان 

گوچی: از ابتدا برابر کره جنوبی با اعتمادبنفس باشید

وقتی اسم رضا قوچان نژاد می‌آید مطمئنا یکی از گل‌های خاطره ساز او برابر کره جنوبی خواهد بود؛ تک گلی که باعث صعود به جام جهانی برزیل شد.

گوچی: از ابتدا برابر کره جنوبی با اعتمادبنفس باشید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی امروز در چهارمین جدال خود در مسیر جام جهانی برابر کره جنوبی قرار خواهد گرفت. دیداری که برای رضا قوچان نژاد یادآور خاطراتی شیرین است. مهاجم تیم ملی که بعد از جام جهانی روسیه در اتفاقی عجیب تصمیم به خداحافظی از جمع ملی‌پوشان گرفت، اکنون در آستانه جدال دوباره با کره جنوبی پیغام روحیه بخشی به شاگردان دراگان اسکوچیچ داده است. 

 

گوچی در ابتدای صحبت‌هایش می‌گوید: وقتی اسم کره جنوبی می آید حس شخصی خوبی دارم. خاطرات شیرینی دارم. اتفاقاتی که 7-6 سال پیش افتاد جالب بود. چه برای تیم ملی و چه برای وطنم و این خاطرات یک حس مثبت در من شکل می دهد. آن بازی خیلی سخت بود و توانستیم برنده باشیم و به جام جهانی برویم. 

 

وی با اشاره به طلسم ناکامی کره جنوبی برابر ایران می‌گوید: الان سال هاست که کره نتوانسته برابر ایران برنده شود. الان در سخت‌ترین شرایط برابر ایران قرار خواهند گرفت. تیم ایران که اعتمادبنفس زیادی بابت نتایج اخیر خود دارد. اگر تیم ملی همینطور ادامه دهد و مثل بازی های قبلی کار کند، برنده خواهند شد. الان در ریتمی هستند که قادر خواهند بود به نتیجه برسند. حس خوبی برای این بازی دارم و امیدوارم بچه ها از لحظه اول و دقایق ابتدایی سرحال و اعتمادبنفس برابر حریف قرار گیرند و سه امتیاز برای تیم ملی ما باشد. امیدوارم بازی قشنگی را ببینیم و نتیجه برای ما باشد. امیدوارم رکورد مقابل کره جنوبی را ادامه دهیم. آنها تیم خوبی در این گروه هستند. ما جزو تیم های خوب این گروه در کنار کره جنوبی هستیم. 

 

مهاجم سابق تیم ملی در پایان گفت: در صورت برد در بازی با کره جنوبی امیدواری زیادی برای صعود خواهیم داشت و امیدوارم به کمک خدا به نتیجه خوبی برسیم و امیدوارم بازی لذتبخشی را شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها