کد خبر : 1785117 | 20 مهر 1400 ساعت 10:32 | 11.1K بازدید | 13 دیدگاه

لمپارد و فاوره، گزینه‌های مالکان جدید نیوکاسل

مالکان جدید نیوکاسل یونایتد در نظر دارند که پس از جدایی استیو بروس، از فرانک لمپارد یا لوسین فاوره به عنوان سرمربی جدید استفاده کنند.

لمپارد و فاوره، گزینه‌های مالکان جدید نیوکاسل

به گزارش "ورزش سه"، مالکیت نیوکاسل در هفته گذشته و با مبلغ 305 میلیون پوند به کنسرسیوم سعودی منتقل شد و بسیاری از منابع خبری باور دارند که استیو بروس روزهای پایانی‌اش را روی نیمکت این تیم سپری کرده و به زودی سرمربی جدیدی هدایت آنها را در دست خواهد گرفت.

تلگراف مدعی شده که مالکان جدید این باشگاه لیگ برتری در حال بررسی شرایط به کارگیری فرانک لمپارد، بازیکن و سرمربی سابق چلسی، و لوسین فاوره، سرمربی سابق بروسیا دورتموند، به عنوان دو گزینه اصلی هستند.

در این خبر آمده که انتظار می‌رود بروس در عرض 48 ساعت آینده از کار برکنار شود و این در حالی است که نیوکاسل باید روز یکشنبه و پس از پایان وقفه دیدارهای ملی در خانه میزبان تاتنهام باشد.

 

1653230

 

نیوکاسل در حال حاضر بدون کسب حتی یک پیروزی از هفت بازی ابتدایی‌اش در لیگ برتر در رده نوزدهم جدول قرار دارد. شکست 1-2 شنبه گذشته برابر ولوز به احتمال زیاد آخرین حضور بروس روی نیمکت این تیم بوده است.

با این حال آماندا استیولی، مدیر جدید باشگاه، به همراه مهرداد قدوس، همسرش، جلسه‌ای را در روز دوشنبه در زمین تمرین با بروس برگزار کردند که گفته می‌شود جلسه‌ای دوستانه و صمیمی بوده است.

لمپارد در ژانویه سال جاری میلادی (دی ماه سال گذشته) پس از کسب نتایج ضعیف از هدایت چلسی برکنار شد و از آن زمان تا به حال در هیچ تیمی حضور پیدا نکرده است. فاوره 63 ساله نیز در پایان فصل گذشته توسط مدیران بروسیا دورتموند اخراج شد و گفته می‌شود که پیشنهاد هدایت کریستال پالاس را در این تابستان رد کرده است.

دیدگاه‌ها