کد خبر : 1785119 | 20 مهر 1400 ساعت 10:49 | 127.5K بازدید | 124 دیدگاه

دراگان و یوزها در انتظار چهارمین برد پیاپی

ترکیب احتمالی ایران برابر کره جنوبی

شاید سخت‌ترین کار پیش روی دراگان اسکوچیچ قرار داشته باشد؛ انتخاب 11 بازیکن از جمع ستاره‌هایی که برای دستیابی به امتیاز مقابل کره جنوبی در آزادی بی‌تابی می‌‌کنند.

ترکیب احتمالی ایران برابر کره جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران امروز از ساعت 17 در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی برابر کره جنوبی قرار خواهد گرفت تا در چهارمین ماراتن خود در مسیر انتخابی جام جهانی به دنبال تداوم صدرنشینی باشد. 

 

شاگردان دراگان اسکوچیچ که پیش از این برابر عراق، سوریه و امارات به برتری دست یافته‌اند و با 9 امتیاز و بدون دریافت گل در صدر جدول قرار دارند، در صورت کسب نتیجه مقابل کره جنوبی به عنوان جدی‌ترین مدعی صعود از این گروه، شرایط را در جدول به سود خود خواهند کرد و با شرایطی مناسب مسیر را ادامه خواهند داد. 

 

سرمربی کروات تیم ملی اما مسلما برای بازی امروز کار سختی برای چینش نفرات آماده و باانگیزه خود پیش رو خواهد داشت. ستاره‌هایی که چه از لیگ داخلی و لیگ‌های آسیایی و البته اروپایی در جمع اردونشینان حاضر شده‌اند و با انگیزه‌ای چند برابری در انتظار تقابل با کره جنوبی و دستیابی به امتیاز مقابل این حریف قدرتمند خود هستند. 

 

بیرانوند؛ چهارمین کلین شیت، اینبار طلایی‌تر
رقابت در درون دروازه بین بیرانوند، عابدزاده و نیازمند ادامه دارد و البته قابل پیش بینی خواهد بود که دروازه‌بان لژیونر شاغل در بوآویشتا پرتغال از بیشترین شانس برای تداوم حضور در ترکیب برخوردار باشد. بیرانوند طی سه بازی اخیر در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی توانسته سه کلین شیت به نام خود کند و اکنون امیدوار است این روند را برابر کره جنوبی و ستاره‌های این تیم نیز دنبال کند. 

 

1652929

 

خط دفاعی با یک تغییر؟
شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان نیز دیگر نفراتی هستند که بعید به نظر می‌رسد جایگاه خود را در قلب دفاعی تیم ملی به بازیکن دیگری بدهند و باید شاهد حضور دوباره این دو در ترکیب و اینبار برابر کره جنوبی بود. در سمت راست دفاعی نیز احتمالا صادق محرمی لژیونر ایرانی حاضر در لیگ کرواسی و تیم دیناموزاگرب در ترکیب خواهد بود و در سمت چپ اما باید دید دراگان دست به تغییر ترکیب نسبت به بازی قبلی خواهد زد یا همچنان از امید نورافکن سود می‌برد. با این حال بعید نیست در این بازی احسان حاج صفی نیز در ترکیب تیم ملی در سمت چپ دفاعی حاضر شود. کاپیتان تیم ملی در اردوی قبلی به دلیل مصدومیت غایب بود و در جدال با امارات نیز نیمکت نشین شده بود.

 

1653284


تکنیکی، قدرت و جنگندگی؛ مثلث خط میانی
احمد نوراللهی، سعید عزت اللهی و وحید امیری سه بازیکن خط میانی در جدال با کره جنوبی پیش‌بینی می‌شوند. سه بازیکنی که در دیدار قبلی نیز به طور ثابت برابر امارات به میدان رفتند و توانستند عملکرد موفقی از خود به جا بگذارند و اکنون در چالشی سخت‌تر اینبار برابر کره جنوبی و ستاره‌های این تیم حاضر خواهند شد. 

 

1653285


خط حمله ویرانگر علیه کره‌ای ها
برای فاز تهاجمی تیم ملی نیز احتمالا باید شاهد حضور علیرضا جهانبخش در کنار زوج خط حمله بود. سردار آزمون بعد از اینکه پنالتی بازی قبلی تیم ملی مقابل امارات را از دست داده، اکنون با انگیزه‌تر و البته مصمم‌تر از گذشته در آزادی حاضر خواهد بود تا سهم بزرگی برای دستیابی به امتیاز در جدال با کره جنوبی به خود اختصاص دهد. در کنار او هم مهدی طارمی حاضر خواهد بود. خطرناک‌ترین مهاجم حال حاضر ایران که با حرکات ویرانگر خود امیدواری زیادی را برای کسب نتیجه در این جدال شکل داده است. 

 

1653063


پیش بینی شما از ترکیب تیم ملی مقابل کره جنوبی در چهارمین جدال از انتخابی جام جهانی چیست؟

 

ترکیب احتمالی تیم ملی:
علیرضا بیرانوند
شجاع خلیل زاده
محمدحسین کنعانی زادگان
صادق محرمی
احسان حاج صفی
احمد نوراللهی
سعید عزت اللهی
وحید امیری
علیرضا جهانبخش
سردار آزمون
مهدی طارمی

این دیدار از ساعت 17 در استادیوم آزادی در شرایطی برگزار خواهد شد که حضور هواداران در آن منتفی شده و شاگردان اسکوچیچ با 9 امتیاز از سه بازی اخیر خود در صدر قرار دارند و کره جنوبی با همین تعداد بازی و 7 امتیاز جایگاه دوم را در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها