کد خبر : 1785140 | 20 مهر 1400 ساعت 12:16 | 7.9K بازدید | 1 دیدگاه

موسوی و مشکلاتی که فوتبالی نیست؛

غیبت سوال‌برانگیز خانم نایب رئیس در حضور وزیر

یکی از اتفاقات عجیب شب گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال زنان، عدم همراهی نایب رئیس فدراسیون فوتبال در دیدار حضوری وزیر ورزش با ملی‌پوشان بود.

غیبت سوال‌برانگیز خانم نایب رئیس در حضور وزیر

به گزارش "ورزش سه" شب گذشته اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان که از 17 مهرماه آغاز شده و تا 22 مهرماه ادامه دارد، یک میهمان ویژه داشت و حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با همراهی شهاب عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال از نزدیک نظاره‌گر عملکرد شاگردان ایراندوست بودند و برای دقایقی با آن‌ها گپ و گفتی را داشتند.

 

این نخستین حضور سجادی در اردوی تیم ملی فوتبال زنان بود که پس از تاریخ‌سازی ملی‌پوشان در راه رسیدن به جام ملت‌های آسیا رقم خورد و وزیر ورزش هم شب گذشته تاکید کرد که این وزارتخانه برای حمایت از فوتبال زنان پا پس نمی‌گذارد و با تمام توان در کنار شاگردان ایراندوست خواهد بود.

 

هر چند که سایت رسمی فدراسیون فوتبال گزارش تصویری را از این دیدار منتشر نکرده اما در عکس یادگاری وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال با اعضای تیم ملی فوتبال زنان، یک نکته بسیار مشهود است و آن‌هم عدم حضور سیده شهره موسوی نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال است.

 

موسوی که در ابتدای کار خود در فدراسیون فوتبال، حضور پررنگی در اردوهای تیم ملی داشت و همراه عزیزی‌خادم بود، اما در ماه‌های گذشته به واسطه مشکلات اقتصادی که شنیده می‌شود دامان‌گیر مجموعه اقتصادی او شده، نتوانسته همچون قبل همراه فوتبال زنان ایران باشد و این مسئله فاصله‌ای میان نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال و تیم‌های ملی ایجاد کرده است که سوال برانگیز است.

 

نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال که برخلاف گذشته تمایل چندانی هم به انجام مصاحبه ندارد، باید دید پاسخی درباره غیبت خود در دیدار وزیر ورزش و جوانان با اعضای تیم ملی فوتبال زنان خواهد داشت یا او به سکوت خود درباره حواشی روزها و ماه‌های گذشته ادامه می‌دهد، هر چند که او در مقاطع مختلف با پاسخ‌های کوتاه مسائل حاشیه‌ای پیش آمده برای خود را یک شایعه دانسته و آن‌ها را بی‌اساس خوانده است!

دیدگاه‌ها