کد خبر : 1785141 | 20 مهر 1400 ساعت 12:19 | 34.4K بازدید | 5 دیدگاه

استقبال ویژه پسر بنا از آقای خاص(عکس)

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به محض ورود به ایران با استقبال پسر خردسالش مواجه شده و او را در آغوش کشید.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کشتی فرنگی ایران موفق شد با کسب 4 مدال طلا و 2 مدال برنز به مقام دوم قهرمانی جهان 2022 اسلو دست یابد. این یک موفقیت تاریخی برای کشتی ایران بود چرا که پیش از این در تاریخ رقابت های جهانی بیش از دو مدال طلا در یک دوره کسب نکرده بودیم و محمد بنا که سال هاست موفقیت های کشتی فرنگی با نام او گره خورده، یک فصل موفق دیگر در عرصه مربیگری تیم ملی را برای خود رقم زد.

 

یکی از واکنش های جالب به موفقیت بنا و تیم ملی کشتی فرنگی در اسلو، ویدیوی کوتاهی بود که از پسر خردسال این مربی در فضای مجازی منتشر شد؛ او که دلتنگ از دوری پدر، پیگیر مسابقات شاگردان بنا از طریق تلویزیون بود، در لحظاتی که محمد بنا در حال برگزاری جشن قهرمانی بود، به سمت صفحه تلویزیون رفته و ضمن ابراز خوشحالی، تصویر پدرش را بوسید.

 

1653257

 

کمتر از یک روز پس از این اتفاق، محمد بنا به همراه دیگر اعضای تیم ملی کشتی فرنگی به کشور بازگشتند تا پدر و پسر در فرودگاه بین المللی امام خمینی به هم رسیدند و سرمربی تیم ملی کشتی فرزندش را به آغوش کشید تا ادامه جشن موفقیت بزرگ در اسلو را در کنار او برگزار کند.

 

پسر خردسال محمد بنا در حالی که یک شاخه گل در دست داشت به استقبال پدرش رفت و در آغوش او آرام گرفت. محمد بنا هم که حسابی دلتنگ پسرش شده بود، در کل مراسم استقبال او را به آغوش داشت.

 

1653258

 

1653259

دیدگاه‌ها