کد خبر : 1785161 | 20 مهر 1400 ساعت 13:57 | 76.1K بازدید | 70 دیدگاه

جدایی قطعی احمد موسوی از آبی‌پوشان

مدافع راست خارجی در استقلال، یک بازیکن رفتنی شد!

با نظر فرهاد مجیدی مدافع راست این تیم در لیست فروش قرار گرفته است.

مدافع راست خارجی در استقلال، یک بازیکن رفتنی شد!

به گزارش "ورزش سه"، سیداحمد موسوی که فصل گذشته به استقلال پیوست و در طول لیگ بیستم عملکرد خوبی هم در این تیم داشت حالا با نظر فرهاد مجیدی از تیم کنار گذاشته شده است.


این بازیکن باتجربه که سابقه بازی در تیم هایی مثل گل گهر و تراکتور را در کارنامه دارد، در فاصله حدودا 10 روز تا شروع مسابقات لیگ برتر با تصمیم ناگهانی سرمربی تیم مواجه شده است.


فرهاد مجیدی در نظر دارد 3 بازیکن خارجی را به استقلال اضافه کند که یکی از این بازیکنان مدافع راست است. در صورت حضور این 3 بازیکن لیست بزرگسالان استقلال یک نفر اضافه دارد و از 20 نفر فراتر می‌رود. به همین خاطر سرمربی استقلال مجبور است یک بازیکن را از لیست تیم خارج کند.


از این رو سرمربی استقلال تصمیم گرفته که با توجه به حضور وریا غفوری در استقلال و اضافه شدن مدافع راست خارجی، نام احمد موسوی را از لیست خارج کند.


مجیدی از باشگاه استقلال خواسته موسوی را در لیست فروش قرار بدهند و اگر باشگاهی این بازیکن را خواست او را آزادانه به خدمت بگیرد.


موسوی در تمرین امروز استقلال نیز شرکت نکرد تا مشخص شود موضوع جدایی اش از این تیم قطعی است و باید او را در لیگ بیست و یکم با پیراهن تیم دیگری ببینیم.


باید منتظر ماند و دید در نهایت موسوی با کدام تیم لیگ برتر قرارداد می‌بندد تا فوتبالش را ادامه بدهد.

دیدگاه‌ها