کد خبر : 1785171 | 20 مهر 1400 ساعت 17:52 | 42.3K بازدید | 6 دیدگاه

پدربزرگ پدرو پورو:

هرگز دوست ندارم نوه‌ام را با پیراهن رئال ببینم!

پدربزرگ پدرو پورو ترجیح می دهد نوه اش راهی اتلتیکو شود ولی برای رئال بازی نکند.

هرگز دوست ندارم نوه‌ام را با پیراهن رئال ببینم!

به گزارش "ورزش سه"، پدرو پورو مدافع هافبک راست اسپانیایی اخیرا مورد علاقه رئال مادرید قرار گرفته است. مصدومیت های دنی کارواخال در یک سال گذشته به قدری زیاد شده که رئال را در این منطقه با مشکلات زیادی دست به گریبان کرده است.

لوکاس و ناچو مجبور شده اند در پست غیرتخصصی خود به میدان رفته و جای کارواخال را پر کنند اما زمزمه هایی مبنی بر علاقه رئال به پدرو پورو بازیکن 22 ساله اسپورتینگ لیسبون به گوش می رسد تا این معضل در منطقه راست برطرف شود. پورو اخیرا توانسته برای تیم ملی اسپانیا نیز به میدان برود.

 

 

1653315

 

 

او بازیکنی با کیفیت و با خصوصیات دفاعی و تهاجمی بالاست و توانسته در یک سال گذشته در 36 بازی برای لیسبونی ها 2 گل نیز بزند. پورو سابقه بازی برای تیم زیر 21 ساله های اسپانیا، رایو، جیرونا، سیتی و وایادولید را هم دارد.

 

 

1653316

 

 

پدربزرگ پورو اما از هواداران بارسلوناست و دوست ندارد او را با پیراهن رئال ببیند:« نوه ام در رئال؟ هرگز! اصلا دوست ندارم او برای رئال بازی کند. دوست دارم او حداقل یک سال دیگر نیز برای اسپورتینگ بازی کند.

از علاقه رئال آگاهم ولی پدرو باید در اسپورتینگ بماند. من هوادار بارسا هستم و اگر پدرو قرار نباشد برای بارسا بازی کند، ترجیح می دهم راهی اتلتیکو شود. او در اتلتیکو نیز درخشان کار خواهد کرد. همچنین اطمینان دارم که پدرو برای بنفیکا و پورتو دو رقیب اسپورتینگ هم بازی نخواهد کرد چون فوتبالیست وفاداری است.»

 

دیدگاه‌ها