کد خبر : 1785174 | 20 مهر 1400 ساعت 15:30 | 31.1K بازدید | 10 دیدگاه

پدیده جدید فرانسه در فهرست خرید رئال (عکس)

اولین شوامنی هافبک دفاعی ملی پوش باشگاه موناکو مورد علاقه رئال مادرید قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید چند سالی است که نگاهی ویژه به بازیکنان جوان و مستعد دارد و در همین راستا شاهد جذب وینیسیوس، رودریگو، فده والورده، کاماوینگا و .... بوده ایم.

فوتبال فرانسه نیز در سال های اخیر به یک بازار خوب برای رئال تبدیل شده و کهکشانی ها به شکار بازیکن از این لیگ نیز توجهی خاص دارند.

 

 

1653320

 

 

طبق ادعای مارکا، رئال مادرید اکنون علاقه مند به جذب "اورلین شوامنی"، هافبک 21 ساله موناکو تیم ملی فرانسه شده است. شوامنی در بازی نهایی لیگ ملت های اروپا و در غیاب انگولو کانته، جای او را در ترکیب فیکس خروس ها گرفت و درخشان نیز کار کرد.

موناکو سال 2019 برای جذب شوامنی 18 میلیون یورو به بوردو پرداخت کرد و ارزش او اکنون 35 میلیون یورو است. ستاره جدید فرانسه تا 2024 با موناکو قرارداد دارد ولی شاید فصل بعد او را در رئال مادرید بینیم.

 

 

1653319

 

 

رئال شوامنی را به عنوان رقیبی برای کاسیمیرو می بیند. هافبک دفاعی برزیلی سال هاست که بی رقیب در رئال بازی می کند و به وقت مصدومیت او، رئال همواره در پست او ضربه خورده است. اتفاقی که باعث شده باشگاه مادریدی بالاخره به فکر جذب بازیکنی به عنوان رقیب کاسیمیرو بیفتد.

اورلین شوامنی فصل جاری  پانزده بازی برای موناکو انجام داده و یک گل زده است. او 5 بازی ملی هم در کارنامه دارد. تابستان بعد رئال مادرید کیلیان امباپه را به عنوان بازیکن آزاد می خواهد ولی شاید همراه او، "شوامنی"،  یک ملی پوش فرانسوی دیگر نیز به خدمت گرفته شود.

 

 

1653318

دیدگاه‌ها