کد خبر : 1785186 | 20 مهر 1400 ساعت 15:34 | 135.1K بازدید | 99 دیدگاه

یک بازیکن چپ‌پا تغییر کرد؛

معرفی ۱۱ بازیکن ایران مقابل کره جنوبی

دراگان اسکوچیچ نفرات منتخب تیم ملی ایران در دیدار با کره جنوبی را مشخص کرد.

معرفی ۱۱ بازیکن ایران مقابل کره جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران که در سه مسابقه اخیرش در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ فوق‌العاده کار کرده و سه پیروزی متوالی مقابل سوریه، عراق و امارات کسب کرده، امروز در دیداری حساس برابر کره جنوبی، حریف اصلی خود در گروه A قرار می‌گیرد.

 

سرمربی تیم ملی ایران در دو مسابقه گذشته برابر عراق و امارات از یک ترکیب مشابه استفاده کرد، اما در بازی امروز مقابل کره جنوبی که از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود، یک جابه‌جایی در جمع نفرات اصلی خود به وجود آورده است.

 

امید نورافکن که در دو بازی گذشته تیم ملی ایران به‌عنوان مدافع چپ بازی کرده و پس از پایان نیمه اول مسابقه با امارات از ترکیب خارج شده بود، در دیدار حساس امروز برابر کره جنوبی جزو ۱۱ بازیکن اصلی دیده نمی‌شود و جای خود را به علی قلی‌زاده داده که البته این تغییر، وحید امیری را به پست دفاع چپ آورده است.

 

علیرضا بیرانوند مثل همیشه دروازه‌بان تیم ملی ایران است و امید زیادی دارد پس از سه کلین‌شیت متوالی در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی، امروز هم برابر کره جنوبی دروازه خود را بسته نگه دارد.

 

زوج محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده در خط دفاعی تیم ایران در دیدارهای قبل امروز هم دست نخورده و اسکوچیچ از این دو مدافع میانی در ترکیب ابتدایی خود مقابل کره جنوبی بهره برده است؛ ضمن اینکه صادق محرمی برای سومین بازی پیاپی به‌عنوان مدافع راست بازی می‌کند و وحید امیری نیز یک خط عقب‌تر آمده در سمت چپ خط دفاعی دیده می‌شود.

 

احمد نوراللهی و سعید عزت‌اللهی، دو هافبک دفاعی تیم ایران هستند که جلوتر از آنها علیرضا جهانبخش و علی قلی‌زاده به‌عنوان وینگرهای راست و چپ مقابل کره جنوبی بازی می‌کنند.

 

زوج سردار آزمون و مهدی طارمی که در تیم ملی درخشان ظاهر شدند و بیشترین تاثیر را در گل‌های ایران داشته‌اند، مقابل کره جنوبی در خط حمله هستند و هواداران فوتبال امید زیادی به گلزنی و تداوم نمایش موثر این دو ستاره ملی دارند.

 

 

ترکیب تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، وحید امیری، احمد نوراللهی، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش(کاپیتان)، علی قلی‌زاده، سردار آزمون و مهدی طارمی.

 

1651934

 

 

ضمن اینکه امیر عابدزاده، سید پیام نیازمند، احسان حاج‌صفی، میلاد محمدی، کریم انصاری‌فرد، سامان قدوس، صالح حردانی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، سید مجید حسینی، امید نورافکن و مهدی قایدی نیمکت‌نشینان تیم ملی ایران برابر کره جنوبی هستند.

دیدگاه‌ها