کد خبر : 1785201 | 20 مهر 1400 ساعت 17:20 | 5.3K بازدید | 2 دیدگاه

قلی‌زاده، تنها ورودی ترکیب ایران

چپ‌پای تکنیکی تیم ملی ایران پس از دو مسابقه مجددا به جمع نفرات اصلی بازگشت.

قلی‌زاده، تنها ورودی ترکیب ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در مسابقه امروز مقابل کره جنوبی تنها یک تغییر نسبت به دو مسابقه اخیرش که برابر عراق و امارات به برتری رسید، ایجاد کرده و دراگان اسکوچیچ تصمیم گرفته علی قلی‌زاده را به جای امید نورافکن در ترکیب ابتدایی قرار بدهد.

 

علی قلی‌زاده که از ابتدای نیمه دوم دیدار اخیر تیم ملی ایران مقابل امارات وارد مسابقه شده بود، امروز برابر کره جنوبی در ترکیب ابتدایی دیده می‌شود و در حال بازی به‌عنوان  وینگر چپ است.

 

وحید امیری در دو بازی اخیر تیم ملی ایران به‌عنوان وینگر چپ در ترکیب حضور داشت که امروز این بازیکن در پست دفاع چپ کار می‌کند تا علی قلی‌زاده جانشین او در میانه زمین شود.

 

علی قلی‌زاده در دومین مسابقه تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل عراق به‌عنوان یار جانشین در لحظات پایانی به میدان رفت و توانست گلزنی کند که اسکوچیچ امیدوار است با اضافه کردن دوباره او به ترکیب بتواند قدرت هجومی ایران را بالا ببرد و با استفاده از تکنیک و قدرت گلزنی این بازیکن دروازه حریف را تهدید کند.

 

البته این بازیکن پس از لحظاتی جای خود را با علیرضا جهانبخش عوض کرد و به‌عنوان وینگر چپ به کارش مقابل کره جنوبی ادامه داد؛ اتفاقی که در دیدار با سوریه هم افتاده بود.

دیدگاه‌ها