کد خبر : 1785202 | 20 مهر 1400 ساعت 17:24 | 4.7K بازدید | 5 دیدگاه

اصولی: محدودیت‌ها نگذاشت تماشاگران بیایند!

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که در بازی بعدی تیم ملی VARو هواداران را هم در ورزشگاه آزادی ببینیم.

اصولی: محدودیت‌ها نگذاشت تماشاگران بیایند!

به گزارش "ورزش سه"، احسان اصولی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ایران دقایقی پیش از بازی ایران و کره جنوبی در جمع خبرنگاران در خصوص چرایی برگزاری بازی بدون تماشاگر گفت: بر اساس محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی نشد در این بازی مهم خدمت تماشاگران خوب ایرانی باشیم. امیدوارم که در بازی بعدی این اتفاق بیافتد و شاهد حضور یار دوازدهم تیم ملی باشیم.

 

او در مورد حرف و حدیث های بسیار در خصوص VAR گفت: موضوع VAR یک بحث فنی دارد که دوستان و همکارانمان در فدراسیون چندین بار در هیات رییسه مطرح کردند. زیر ساخت اولیه این کار شکل گرفته است ولی با توجه به پروتکل هایی که فیفا و AFC دارند باید چندین تست گرفته شود اما این اتفاق صورت نگرفت. مهم این است که ریل گذاری خوبی در این حوزه اتفاق افتاده است. سخت افزار و ارتباطات و تست های اولیه انجام شده اند و امیدوارم که در بازی بعدی VAR را داشته باشیم.

 

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ایران در مورد بلاتکلیفی خیلی از پست ها و اداره آنها با سرپرست و زمان برگزاری مجمع و اصلاح اساس نامه گفت: این موضوع در عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ایران مطرح و به زودی اعلام می شود. در بحث اساس نامه هم نکاتی وجود دارد که تعاملاتی بین مجلس و دولت در حال انجام است و یک تیم و کارگروه پیگیر آن است.  

 

اصولی در پاسخ به این سوال که سرمربی تیم ملی فوتسال ایرانی خواهد بود یا خارجی گفت: در مورد این موضوع هم نمی توانم چیز زیادی بگویم چون تمرکزمان معطوف به حواشی و اتفاقات بازی با ایران بود.

دیدگاه‌ها