کد خبر : 1785203 | 20 مهر 1400 ساعت 17:25 | 14.8K بازدید | 6 دیدگاه

برنامه اول کره؛ چشم از این دو برندارید (عکس)

کره ای ها با تدابیر ویژه برای مهار دو مهاجم خطرناک تیم ملی ایران وارد زمین شده اند.

به گزارش ورزش سه، تیم های ایران و کره جنوبی برگزار کننده یکی از حساس ترین دیدارهای دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 در قاره آسیا هستند. این دیدار از ساعت 17 امروز در ورزشگاه آزادی تهران شروع شد و کره ای ها با تدابیر ویژه برای مهار دو مهاجم خطرناک تیم ملی ایران وارد زمین شده اند.

 

 

 

طارمی و سردار که طی بازی های اخیر تیم ملی هماهنگی خود را در بالاترین سطح ممکن نشان داده اند، مثل همیشه امید اول گلزنی تیم اسکوچیچ به شمار می روند؛ دو گل آخر طارمی در این مسابقات را سردار ساخته و طارمی هم مثل پنالتی که در بازی قبل گرفت تا آزمون آن را بزند، بارها برای زوج خود در خط حمله تیم ملی، موقعیت های طلایی گلزنی ایجاد کرده است.

 

 

 

 

کره ای ها برای اینکه مثل اکثر تیم های رقیب ایران از این زوج ضربه نخورند، با قرار دادن یارهای مستقیم برای مهار طارمی و سردار، سعی در دور کردن آنها از محوطه جریمه خود را دارند؛ اقدامی که البته با توجه به خصوصیات مهاجمان تیم ملی که در لحظه می توانند سرنوشت ساز باشند شاید تا پایان بازی کارساز نباشد.

 

با توجه به شرایطی که طارمی و سردار دارند، اتخاذ این تصمیم کاملا منطقی به نظر می رسد چرا که کره جنوبی 4 سال پیش در ورزشگاه آزادی با تک گل سردار آزمون مغلوب ایران شد و آنها نمی خواهند بار دیگر چنین اتفاق تلخی را تجربه کنند. زوج سردار یعنی طارمی هم در 4 گل از 5 گل اخیر ایران تاثیر مستقیم داشته است.

 

 

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها