کد خبر : 1785224 | 20 مهر 1400 ساعت 18:58 | 30.9K بازدید | 1 دیدگاه

هافبک رئال مادرید در آستانه بازگشت به تیم سابق

به نظر می رسد که دنی سبایوس در آستانه بازگشت به تیم سابق خود یعنی رئال بتیس قرار گرفته است.

هافبک رئال مادرید در آستانه بازگشت به تیم سابق

به گزارش "ورزش سه"، بعد از درخشش در ترکیب تیم ملی جوانان اسپانیا و البته باشگاه رئال بتیس بود که دنی سبایوس مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفت اما نهایتاً این رئال مادرید بود که موفق شد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

 

با این حال سبایوس نتوانست بازی های زیادی در ترکیب رئال مادرید انجام دهد و در مدت زمان حضور او در این تیم زین الدین زیدان علاقه ای به استفاده از وی نشان نداد. نهایتا سبایوس در تابستان 2019 به صورت قرضی و برای یک فصل از مادرید به آرسنال پیوست و در 37 مسابقه در تمام رقابت‌ها برای توپچی‌ها به میدان رفت. آنها در لیگ برتر هشتم شدند و با چهاردهمین قهرمانی در FA Cup رکورد خود را بهبود بخشیدند.

 

 

1471703

 

 

هافبک اسپانیایی در تابستان سال گذشته به رئال بازگشت ولی دوباره به آرسنال قرض داده شد. با این حال این بازیکن دیگر در جمع توپچی ها ماندگار نشد و نهایتاً در تابستان امسال دوباره به سانتیاگو برنابئو بازگشت. با این وجود سبایوس به دلیل مصدومیت نتوانسته در این فصل برای رئال به میدان برود و بعید هم به نظر می‌رسد که کارلو آنچلوتی اعتقاد ویژه ای به او داشته باشد.

 

این مسائل باعث شده که دنی سبایوس در آستانه جدایی از جمع کهکشانی‌ها قرار بگیرد و حالا برخی رسانه های اسپانیایی گزارش داده‌اند که او در آستانه بازگشت به تیم سابق خود یعنی رئال بتیس قرار گرفته است و احتمالاً در پنجره های نقل و انتقالات بعدی به این تیم ملحق خواهد شد.

دیدگاه‌ها