کد خبر : 1785230 | 20 مهر 1400 ساعت 19:09 | 6.6K بازدید | 10 دیدگاه

6 کلین‌شیت متوالی بعلاوه یک نیمه؛

رکورد 593 دقیقه‌ای دروازه ایران شکسته شد

دروازه تیم ملی فوتبال ایران پس از هفت مسابقه بار دیگر باز شد و ستاره تاتنهام موفق به شکستن رکورد بسته ماندن دروازه ایران شد.

به گزارش "ورزش سه" پس از گلی که چنگ سیو مهاجم تیم ملی هنگ‌کنگ موفق شده بود در دقیقه 85 تقابل تیم‌های ملی ایران و هنگ‌کنگ در مرحله دوم انتخابی جام جهانی به ثمر برساند، در شش مسابقه پیاپی مقابل بحرین، کامبوج، عراق، سوریه، عراق و امارات بسته مانده بود و از 6 کلین‌شیت به دست آمده، 5 کلین‌شیت سهم علیرضا بیرانوند و 1 کلین‌شیت سهم امیر عابدزاده بود.

 

 

 

در نیمه نخست تقابل تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی هم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و دروازه علیرضا بیرانوند بسته ماند تا رکورد بسته ماندن متوالی دروازه تیم ملی ایران به عدد 590 دقیقه برسد.

 

اما در شروع نیمه دوم و روی یک غافلگیری، لی جائه سونگ با یک پاس عالی توپ را در اختیار سون هیونگ مین قرار داد و سون هم با استفاده از غفلت خط دفاعی تیم ملی ایران توانست دروازه بیرانوند را باز کند تا رکورد بسته ماندن متوالی دروازه تیم ملی روی عدد 593 دقیقه ثابت بماند و روند گل نخوردن‌های تیم ملی ایران پس از 6 بازی متوالی و هم‌چنین یک نیمه مقابل کره جنوبی، قطع شود.

دیدگاه‌ها