کد خبر : 1785232 | 20 مهر 1400 ساعت 19:12 | 30.5K بازدید | 29 دیدگاه

ایران – کره جنوبی؛ پایان اتکا به رکوردها

تیم ملی بعداز 10 پیروزی متوالی به همراه اسکوچیچ در بازی با کره جنوبی در استادیوم آزادی تهران با نتیجه مساوی یک بر یک به کار پایان داد تا این روند متوقف شود.

ایران – کره جنوبی؛ پایان اتکا به رکوردها 

به گزارش "ورزش سه"، نتیجه مساوی یک بر یک در برابر کره جنوبی هر چند این رکورد را متوقف کرد اما نتیجه خوبی برای تیم ملی بود. به این خاطر که تیم ملی شکست یک بر صفر در برابر کره جنوبی را با تساوی عوض کرد و از همه مهمتر اگر تیرک دروازه اجازه می داد تیم ملی با ضربه سعید عزت الهی و مهدی طارمی دو بار دیگر به گل می رسید ودر نهایت می توانست بازی را به سود خود به پایان ببرد. 

 

پایان اتکا به رکوردها؛ به نظر می رسد این اتفاق خوبی است. البته بر خلاف تصور چرا که تیم ملی از ابتدا هم برای ثبت رکورد بازی نمی کرد. ابتدا تلاش می کرد به دور پایانی مقدماتی جام جهانی صعود کند و بعد از این هدف صعود به جام جهانی به عنوان تیم اول یا دوم گروه A است و امتیازات کسب شده تا به این جای کار نشان می دهد تیم ملی فوتبال ایران و اسکوچیچ راه را درست طی کرده اند چون الان با 10 امتیاز صدرنشین گروه هستند. 

 

 

 

 

بدون شک اسکوچیچ و همه اعضای تیم ملی خیلی دوست داشتند در بازی با کره جنوبی روند پیروزی های متوالی تیم ملی ادامه پیدا کند اما چه خوب که این منجر به تصمیمات احساسی نشد چرا که در این صورت ممکن بود کره جنوبی باز هم روی ضد حملات دروازه ایران را تهدید کند. به خصوص در نیمه دوم که تیم ملی برای جبران گل خورده تلاش می کرد. بعد از گل علیرضا جهانبخش به خوبی دیدیم که تیم ملی در منطقه یک سوم دفاعی پرتعداد است چون در نیمه نخست به خوبی به این نتیجه رسید کره جنوبی تیم با کیفیتی است و از یک اشتباه به خوبی بهره می برد. در حالی که شاید در آن دقایق اگر برای رکورد بازی می کردیم تیم ملی سر و پا و با نفرات بیشتری دست به حمله می زد و این همان طور که اشاره شد موجب می شد در ضد حملات آسیب پذیر باشیم و چه بسا گل دوم را هم دریافت می کردیم. 

 

 

تیم ملی به رکوردی که ثبت کرده بود دیگر اکتفاء نخواهد کرد. به واقع بازی با کره جنوبی روز پایانی اتکا به رکوردها بود. از این پس تیم ملی برای ادامه صدرنشینی در گروه A بازی خواهد کرد. این رکورد از ابتدا هم مشخص بود روزی متوقف خواهد شد چون رکوردها در فوتبال برای ماندگاری نیستند و بعد از ثبت یک روز شکسته می شود. در مورد تیم ملی این اتفاق رخ داد.

دیدگاه‌ها