کد خبر : 1785234 | 20 مهر 1400 ساعت 19:19 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

برخلاف برخی ادعاها؛ سردار محروم نیست

سردار آزمون دو کارته نشده و مشکلی برای همراهی ایران در بازی با لبنان ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس ایران و کره جنوبی در نهایت با تساوی یک – یک به پایان رسید. شاگردان اسکوچیچ با اینکه نیمه نخست را خوب آغاز نکردند اما در پایان نیمه نخست و علل الخصوص در نیمه دوم فرصت های زیادی برای گلزنی داشتند که تیر دروازه مانع از یک پیروزی مهم شد.

 

سردار آزمون بازیکن تیم ملی و باشگاه زنیت، یکی از خوب های ایران بود. او با استفاده از یک توپ مرده، با ارسالی دیدنی زمینه ساز گل تساوی ایران بود و با یک پاس گل فوق العاده برای جهانبخش، برای دومین بازی متوالی گلسازی کرد.

 

 

 

 

آزمون در دقیقه 80 این دیدار و در میانه میدان، به طور ناخواسته ای با یکی از بازیکنان کره برخورد کرد که احمد الکاف داور عمانی مسابقه یک کارت زرد به سردار نشان داد.

 

پس از این اخطار، تعدادی از منابع خبری و کانال های تلگرامی مدعی شدند که آزمون دو کارته شده و نمی تواند تیم ملی را در بازی بعدی با لبنان همراهی کند. این در حالی است که آزمون در بازی اول مقابل سوریه محروم بود و پس از آن مقابل عراق و امارات کارتی را دریافت نکرد و این نخستین اخطاری است که این مهاجم پس از پشت سر گذاشتن دوران محرومیت دریافت می کند.

 

بدین ترتیب سردار مشکلی برای همراهی ایران در بازی پنجم خود از مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل لبنان نخواهد داشت. دیداری که قرار است 20 آبان در بیروت برگزار شود.

دیدگاه‌ها