کد خبر : 1785236 | 20 مهر 1400 ساعت 19:15 | 21.5K بازدید | 3 دیدگاه

رسمی؛ دوری چند هفته‌ای ستاره جدید یونایتد

باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد رافائل واران، مدافع جدید این تیم چند هفته ای از ترکیب دور خواهد بود.

رسمی؛ دوری چند هفته‌ای ستاره جدید یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، ویروس فیفادی در روزهای پایانی گریبان شیاطین سرخ را گرفت و رافائل واران، مدافع فرانسوی این تیم در دیدار فینال لیگ ملت های اروپا برابر اسپانیا مصدوم شده و میدان را در اواخر نیمه اول ترک کرد. این مدافع میانی که در پنجره تابستانی همین امسال لباس یونایتد را به تن کرد، در هفته های ابتدایی در ترکیب این تیم غایب بود و حالا نیز تا چند مسابقه خبری از حضور رافائل واران در ترکیب نخواهد بود.

 

منچستریونایتد مسابقات خود بعد از وقفه دیدارهای ملی را با یک بازی خارج از خانه دشوار در استادیوم کیینگززپاور متعلق به لسترسیتی در روز شنبه آغاز می کند. این در حالیست که شیاطین سرخ روزهای دشواری را بعد از تعطیلات بازی های ملی و در هفته های آتی در پیش خواهند داشت.

 

1652832

 

پس از دیدار خانگی در لیگ قهرمانان اروپا با آتالانتا، بازی های دشوار لیگ برتر مقابل لیورپول و تاتنهام پیش روی تیم اوله گونار سولسشر خواهد بود. البته کادر پزشکی منچستریونایتد دقیقا زمان بازگشت رافائل واران به میادین را مشخص نکرده، اما اخبار حاکی از غیبت احتمالی مدافع باتجربه و فرانسوی در دیداذهای مذکور می دهد. پیش از این هری مگوایر، دیگر مدافع میانی منچستریونایتد هم مصدوم شده و چند بازی آینده را از دست داده بود و بدن ترتیب سولسشر چاره ای جز استفاده از زوج فیل جونز و ویکتور لیندلوف در دشوارترین بازی‌های نیم فصل خود ندارد.

 

در بیانیه باشگاه منچستریونایتد آمده است: "رافائل واران در فینال لیگ ملت های اروپا از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شده و دوران درمان و ریکاوری خود را در کمپ باشگاه آغاز کرده است. بدین ترتیب واران چند هفته از میادین دور خواهد بود."

دیدگاه‌ها