کد خبر : 1785240 | 20 مهر 1400 ساعت 19:30 | 59.7K بازدید | 18 دیدگاه

تشکر ویژه طارمی از بیرانوند بعد از بازی(عکس)

مهدی طارمی از علیرضا بیرانوند به خاطر سیو دیدنی اش تشکر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در ثانیه های پایانی بازی ایران و کره جنوبی و در شرایطی که بازی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد چشم بادامی‌ها صاحب یک موقعیت ایده آل شدند. 


در سومین دقیقه از وقت های اضافی نیمه دوم اشتباه خط دفاعی در دفع توپ باعث شد تا مهاجم کره ای ها در یک موقعیت استثنایی قرار بگیرد. بازیکن شماره 16 کره جنوبی روی اشتباه مدافع ایران روی خط محوطه جریمه و در شرایطی فوق العاده صاحب توپ شد و ضربه اش را به سمت دروازه زد.

 

 

 


در حالی که در این صحنه تصور می‌شد کره‌ای ها شبیه به گل اول دروازه ایران را برای بار دوم باز کنند اما علیرضا بیرانوند با واکنشی استثنایی دروازه را نجات داد و توپ را به کرنر فرستاد.


سیو عالی بیرانوند سبب شد تا بازی با همان تساوی یک بر یک به پایان برسد. جالب اینکه بعد از این حرکت داور عمانی حتی اجازه نداد کره ای ها ضربه کرنر را بزنند و سوت پایان مسابقه را به صدا در آورد.


به همین خاطر اعضای تیم ملی از بیرانوند و عملکردش در این صحنه تشکر کردند. در این بین مهدی طارمی که چندسال در پرسپولیس و تیم ملی با بیرانوند همبازی بوده و رابطه نزدیکی با گلر شماره یک تیم ملی دارد، به سمت او رفت و به شکلی ویژه از وی تشکر کرد که این صحنه از چشم عکاسان دور نماند.

دیدگاه‌ها