کد خبر : 1785241 | 20 مهر 1400 ساعت 19:30 | 31.9K بازدید | 6 دیدگاه

اعتراض کره‌ایها به الکاف؛چرا سوت زدی؟(عکس)

کره‌ای علیرغم شانس بالایی که برای طلسم‌شکنی مقابل ایران داشتند، در نهایت به تساوی رضایت دادند تا همچنان امید بزرگی برای صعود پیش رو داشته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ١٠ برد پیاپی در نهایت کره‌ای موفق شدند ترمز دراگان اسکوچیچ و شاگردانش را بکشند و در آزادی به تساوی دست یافتند.

 

ایران که با برتری طی سه دیدار ابتدایی مرحله انتخابی با کسب ٩ امتیاز از بالاترین شانس برای صعود برخوردار بودند، امیدوار بود با برتری برابر کره‌جنوبی به عنوان جدی‌ترین مدعی این گروه شانس خود را بهبود بخشد.

 

 

 

کره‌ای ها که مدت‌ها از کسب نتیجه در آزادی ناکام مانده بودند، در روزی که شاگردان دراگان اسکوچیچ دو بار تیرک دروازه آنها را مورد هدف قرار داده بودند، در نهایت آزادی را با تساوی ترک کردند.

 

حریف قدر شرقی که با گل سون خود را در آستانه برد می‌دید، در نهایت با گلی که علیرضا جهانبخش به ثمر رساند، به تساوی در آزادی رضایت دادند. این در حالی اتفاق افتاد که کره‌ای‌ها امیدوار بودند در فاصله باقیمانده تا پایان، بار دیگر شانس دستیابی به سه امتیاز را از آن خود کنند. اتفاقی که در صحنه کرنر ثانیه پایانی آنها را امیدوار کرده بود اما سوت الکاف به نشانه پایان بازی، اعتراض آنها را به این شکل به همراه داشت.

دیدگاه‌ها