کد خبر : 1785244 | 20 مهر 1400 ساعت 19:34 | 86.5K بازدید | 15 دیدگاه

نتیجه عادلانه و منطقی بود 

بنتو:در لحظه‌ای از بازی شانس آوردیم

سرمربی کره جنوبی از عملکرد تیمش مقابل ایران ابراز رضایت کرد و نمایش شاگردانش را مقابل تیم قدرتمند ایران، تحسین‌برانگیز دانست.

بنتو:در لحظه‌ای از بازی شانس آوردیم

به گزارش "ورزش سه" پس از تساوی 1-1 تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی در حساس‌ترین مسابقه روز چهارم گروه A رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در قاره آسیا، پائولو بنتو سرمربی تیم ملی کره جنوبی در نشست خبری پس از بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

 

بنتو در بخش اولیه صحبت‌های خود گفت: بین دو تیم آسیایی بازی خوبی را دیدیم؛ در نیمه اول بهتر از ایران بازی کردیم، ولی در نیمه دوم بعد از گلی که زدیم متأسفانه نتوانستیم از گل‌مان محافظت کنیم و دقایق سختی را پشت سر گذاشتیم. البته بعد از گل ایران هم یک موقعیت گل دیگر داشتیم، ولی در کل نتیجه تساوی عادلانه بود.

 

سرمربی کره جنوبی ادامه داد: احساس متضادی دارم چرا که هم از یک امتیازی که در یک بازی سخت گرفتیم خوشحالم و هم از این که پیروزی‌مان را از دست دادیم، ناراحتم؛ ما بازی سختی داشتیم که در لحظاتی از بازی خوب بودیم و پس از گل هم ایران بهتر بود. ما در آماده‌سازی‌مان برای بازی انتظار دیگری داشتیم اما با این‌حال الان در موقعیت خوبی در جدول قرار داریم و امیدوار به بازی‌های آینده هستیم.

 

 

 

1653494

 

پائولو بنتو درباره سبک بازی تیمش پس از گلی که سون به ثمر رساند، گفت: ما می‌دانستیم که مقابل یک تیم خوب با بازیکنان خوب بازی می‌کنیم، ایران فوتبال خوبی را از خود نشان داد و ما را تحت فشار قرار داد و لحظات سختی را برای ما رقم زدند؛ مشکلاتی برای یافتن فضا در دفاع ایران داشتیم و آن‌ها چند شانس هم برای گلزنی ایجاد کردند، اما همانطور که گفتم ما بعد از گل توانستیم به دروازه ایران نزدیک‌تر شویم و بازی را در اختیار بگیریم. شانس خوبی را هم برای گلزنی در دقایق پایانی ایجاد کردیم.

 

سرمربی کره جنوبی در پاسخ به سوالی درباره خوش‌شانسی تیمش و فرار از شکست در تهران به رغم فرصت‌هایی که ایران داشت و لرزش دروازه کره، پاسخ داد: من فکر می‌کنم بخشی از این سوال درست است، اما فقط بخشی از سوال درست است چرا که ایران کنترل بازی را پس از گلی که ما به ثمر رساندیم به دست گرفت؛ در نیمه اول این تیم ما بود که کنترل بازی را در دست داشت و فکر می‌کنم استراتژی که انتخاب کردیم، استراتژی نرمالی بود.

 

وی افزود: در لحظات زیادی مالکیت و کنترل توپ را در اختیار داشتیم که فکر می‌کنم به خوبی این کار ار انجام دادیم. می‌دانستیم رقیب‌مان تیمی قدرتمند و خوب است و لحظات سختی را هم در بازی داشتیم. در لحظه‌ای از بازی شانس آوردیم اما همان لحظه بود که توپ به تیرک دروازه ما برخورد کرد و در مقابل ما هم در لحظات پایانی فرصت خوبی برای گلزنی داشتیم که از دست رفت و فکر می‌کنم نتیجه تساوی، نتیجه عادلانه و درستی بود که در پایان بازی رقم خورد.

دیدگاه‌ها