کد خبر : 1785250 | 20 مهر 1400 ساعت 19:42 | 65.3K بازدید | 16 دیدگاه

استفاده بهینه شاگردان بنتو از سکوهای خالی؛

چیزی که برای بردن کره کم داشتیم (عکس)

تیم ملی ایران در غیاب تماشاگرانش به تساوی خانگی مقابل کره جنوبی رضایت داد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهمترین اخبار مربوط به بازی ایران و کره جنوبی طی روزهای اخیر حضور یا عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه بود؛ پس از کش و قوس های فراوان بازی ایران و کره جنوبی بدون تماشاگر برگزار شد تا تیم ملی ایران در غیاب یار دوازدهم خود در برابر حریف سنتی اش قرار بگیرد.

 

 

1653473

 

 

این یک خبر بسیار خوب برای کره ای ها بود چرا که بازی در برابر تماشاگران ایرانی در تهران همواره برای آنها بسیار سخت بود. شاگردان بنتو به خوبی از این فرصت استفاده کرده و بعد از 12 سال دروازه ایران را در تهران باز کردند. این نخستین گل کره جنوبی مقابل ایران در ورزشگاه آزادی و پس از گذشت 12 سال و 8 ماه بود. آخرین بار کره ای ها در بهمن 87 و در دیداری از مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 توسط پارک جی سونگ در تهران به گل رسیده بودند.

 

شاگردان اسکوچیچ اما توانستند با حملات زهردار خود گل سون را جواب داده و کار را به تساوی بکشانند. آنها فرصت های دیگری هم داشتند که اگر گل می شد با 3 امتیاز زمین بازی را ترک می کردند؛ برخورد دو شوت دیدنی طارمی و عزت اللهی به تیر دروازه در اوج بدشانسی این اجازه را به ایران نداد اما قطعا در چنین شب حساسی جای تماشاگران هم بسیار خالی بود.

 

1653472

 

 

تیم ملی ایران که در سال های اخیر همواره بازی های خانگی خود را با قدرت مقابل حریفان بزرگ پشت سر گذاشته اگر امشب هم می توانست از وجود تماشاگرانش بهره ببرد قطعا می توانست با قدرت و انگیزه ای بالاتر بازی کرده و چه بسا از سد کره جنوبی بگذرد. ایران در مقدماتی دو دوره گذشته (2014 و 2018) با حمایت تماشاگرانش شانسی برای کره جنوبی در تهران باقی نگذاشته و در هر دو بازی 3 امتیاز را مال خود کرده بود. حال باید دید در دیدار برگشت و در حضور تماشاگران کره ای، چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و فراتر از آن چه سرنوشتی در انتظار سکوهای ورزشگاه آزادی در بازی های خانگی باقی مانده تیم ملی خواهد بود.

دیدگاه‌ها