کد خبر : 1785253 | 20 مهر 1400 ساعت 19:58 | 41.3K بازدید | 8 دیدگاه

با یک ورزشگاه متفاوت از قبل روبرو شدیم

روایت جالب کره‌ای ها از سکوت استادیوم آزادی

یک سایت کره ای به شکل ویژه ای جو استادیوم آزادی پیش از تقابل ایران و کره را پوشش داده است.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تا همین چند روز پیش قرار بود دیدار بین دو تیم ایران و کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی با حضور محدود تماشاگران برگزار شود اما نهایتاً مشخص شد که چنین امکانی وجود ندارد تا این جدال حساس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی انجام شود. 

 

اما رسانه‌های کره‌ای به شکلی جالب جو استادیوم آزادی و اطراف آن را پوشش داده اند. یکی از سایت های متعلق به این کشور با کمک خبرنگار خود که در استادیوم آزادی حاضر بود، جو موجود را پوشش داده که در اینجا گزارش مربوط به آن را می خوانید: 

 

"تعداد زیادی از خبرنگاران ایرانی در حال ارتباط با رسانه‌های خود هستند. جو موجود در استادیوم آزادی برای دیدار ایران مقابل کره جنوبی به وضوح با مسابقات قبلی متفاوت است. قبل از همه گیری ویروس کرونا ورزشگاه آزادی معروف به پناهگاه فوتبال ایران چند ساعت قبل از شروع بازی بین دو تیم خود را پر از تماشاگر می دید چرا که به طور خاص جنگ فوتبالی بین ایران و کره شلوغی زیادی را در اینجا به همراه دارد. 

 

 

1653475

 

ظرفیت رسمی ورزشگاه آزادی 80 هزار نفر است اما در دیدار های فوق العاده حساس تماشاگران حتی روی پله ها هم می نشینند تا یک استادیوم 100 هزار نفری ایران را همراهی کند اما امروز هیچ هواداری در استادیوم آزادی حضور نداشته و ماموران پلیس نیز مراقب اوضاع بودند که مشکلی پیش نیاید.


 
با این حال و با وجود اعلام قبلی که بازی در پشت درهای بسته برگزار خواهد شد اما تعداد زیادی از هواداران خود را به آزادی رسانده بودند اما همان طور که انتظار می‌رفت اجازه ورود پیدا نکرده و مجبور به بازگشت شدند. یکی از هواداران که محمد نام داشت و خود را به استادیوم رسانده بود در این باره گفت: «من نمی‌دانم چرا مردم می‌توانند به رستوران و سینما بروند اما در مورد استادیوم چنین قانونی وجود ندارد.» 

 

1653476

 

1653477

 

همچنین با وجود برگزاری مسابقه پشت درهای بسته ماشین های زیادی در اطراف استادیوم صف آرایی کرده بودند. از طرفی رسانه های محلی ایرانی پیروزی تیم‌شان در مسابقه امروز را متصور بودند اما در عین حال تاکید داشتند که شاگردان اسکوچیچ باید هوشیار عمل کنند."


منبع:یونهاپ نیوز

دیدگاه‌ها