کد خبر : 1785255 | 20 مهر 1400 ساعت 20:02 | 20.7K بازدید | 6 دیدگاه

تعویض ها یک مقدار دیر انجام شد؛

پاشازاده: نیمه دوم نشان دادیم که چه قدرتی داریم

ملی پوش اسبق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که سرمربی تیم ملی می توانست در بازی با کره جنوبی، تعویض های خود را زودتر انجام دهد.

پاشازاده: نیمه دوم نشان دادیم که چه قدرتی داریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه مساوی یک بر یک به کار خود مقابل کره جنوبی در چهارمین بازی دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 پایان داد؛ مهدی پاشازاده، ملی پوش اسبق تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد عملکرد ملی پوشان در بازی با کره گفت: پیش بینی می شد که بازی سختی باشد. ما در نیمه اول یک جورهایی احترام زیادی برای تیم کره جنوبی قائل بودیم و مالکیت توپ دست آنها بود. موقعیت هایی هم داشتیم که به خاطر زوری است که در خط حمله داریم. 

 

او با اشاره به ضعف های تیم ملی در خط دفاعی تاکید کرد: بچه ها زحمت شان را کشیدند ولی یک جاهایی بازهم ایراد داشتیم. روی گلی که دریافت کردیم جایگیری اشتباه مدافعان ما تاثیر گذار بود. این ضعف هنوز هم هست و کادر فنی خودش دیده است. یک مقدار در خط دفاعی هنوز به ثبات نرسیده ایم و هم در دفاع راست و هم در دفاع چپ مشکلاتی داریم که باید حل شود. این شاید الان مشکلی به وجود نیاورد ولی وقتی به جام جهانی برویم قطعا به مشکل بزرگی بر می خوریم.

 

این مربی فوتبال با تمجید از بازی خوب تیم ملی در نیمه دوم گفت: در نیمه دوم نشان دادیم که چه قدرتی داریم. بعد از این که گل را خوردیم، حباب شکست و حمله کردیم و دو تا به تیر زدیم. به نظرم باید کمی روحیه برتری به تیم ملی تزریق شود و اینکه به راحتی به تیم های حریف موقعیت ندهیم. این یک مقدار روحیه تیم را ضعیف می کند. البته بچه ها در کل زحمت خودشان را کشیدند.

 

پاشازاده هم جزو نفراتی است که عقیده دارد، اسکوچیچ تعویض هایش را در بازی امشب دیر انجام داد. او در این خصوص گفت: آخرین انتقاد من این است که تعویض ها یک مقدار دیر انجام شد. قایدی باید زودتر می آمد چون می توانست گره گشا باشد. ولی باید به نظر کادرفنی احترام بگذاریم. 

 

وی در مورد درخشش دوباره علیرضا جهانبخش گفت: جهانبخش به روزهای اوج خود برگشته است. او در لیگ هلند و تیم ملی اعتماد به نفسی که نیاز داشت را به دست آورده و به عنوان کاپیتان تیم ملی هم در دفاع و هم در حمله موفق بود. اگر توازن برقرار شود و دفاع راست و چپ مان تقویت شود خیلی بهتر می شود.

 

پاشازاده در پایان، شکسته شدن طلسم دروازه ایران را اتفاقی عادی در فوتبال دانست و گفت: به هر حال فوتبال است و اتفاق می افتد. ما هم شانس های زیادی داشتیم و این جزئی است فوتبال است.

دیدگاه‌ها