کد خبر : 1785257 | 20 مهر 1400 ساعت 20:06 | 11.1K بازدید | 4 دیدگاه

کاپیتانی مسئولیتم را بیشتر می‌کند؛

جهانبخش: باید با قدرت به جام جهانی صعود کنیم

جهانبخش می‌گوید که کادرفنی کمک زیادی به موفقیت بازیکنان کرده است.

جهانبخش: باید با قدرت به جام جهانی صعود کنیم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش گلزن تیم ملی برابر کره جنوبی در نشست خبری پس از بازی با اشاره به عملکرد درخشان در تیم ملی به عنوان لیدر بازیکنان گفت: من خدا را شکر می‌کنم که در این مسیر توانستم به تیم ملی کمک کنم. همیشه گفته ام که پوشیدن پیراهن تیم ملی و الان بازوبند کاپیتانی تیم ملی افتخار بزرگی برای من است و از بچگی آرزویش را داشتم. قطعا حضور احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد به عنوان کاپیتان اول و دوم تیم قوت قلب بوده اما این همیشه برای من افتخار بوده است. این مسئولیت بیشتری به دوش من می‌گذارد که به بچه‌ها کمک کنم؛ چه به عنوان تیمی که به داخل زمین هدایت می‌کنم و چه اینکه خودم تاثیرگذار باشم.

 

کاپیتان تیم ملی درباره گلزنی اظهار داشت: این گل قطعا تلاش بچه‌ها بوده و من افتخار می‌کنم عضوی از این گروه هستم. میکسی از بازیکنان جوان و باتجربه تیم ملی که در تیم حضور دارند و نسل کنونی فوتبال ایران را تشکیل داده‌اند، تجربه و کیفیتشان به ما کمک می‌کند که با قدرت به جام جهانی صعود کنیم.

 

جهانبخش درباره نقش کادرفنی توضیح داد: کمکی که کادرفنی به ما می‌کند در این مسیر به ما کمک کرده؛ به خود و من بچه ها. انرژی مثبت زیادی بین بچه‌ها وجود دارد و امیدوارم در این مسیر تاثیرگذار باشم؛ چه به عنوان کسی که بچه‌ها را به داخل زمین هدایت می‌کند و چه خودم به شخصه، بتوانم عملکرد بهتری داشته باشم و بازی‌های بیشتری را ببریم و دل مردم را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها