کد خبر : 1785258 | 20 مهر 1400 ساعت 20:08 | 21.2K بازدید | 10 دیدگاه

عزت‌اللهی، بهترین بازیکن ایران و کره جنوبی

سعید عزت الهی هافبک دفاعی تیم ملی در بازی با کره جنوبی طبق بررسی آماری از سوی سایت یازده نت به عنوان بهترین بازیکن دیدار ایران – کره جنوبی انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، سعید عزت الهی در کنار احمد نورالهی روز سختی را در برابر کره جنوبی پشت سر گذاشتند به این خاطر که حریف به منظور برد و صدرنشینی تیم ملی فوتبال ایران را از همان دقیقه یک پرس کرد و این فشار زیادی را روی خط دفاعی و دو هافبک تدافعی تیم ملی وارد کرد. با این حال سعید عزت الهی 57 بار توپ را پاس داد که پاس های او با دقت 86 درصدی به ثبت رسیده است. نکته ای که او را از دیگر بازیکنان تیم ملی در این بازی در فاز دفاعی متمایز کرد این بود که 8 بار قطع توپ داشت و این قطع توپ ها منجر شد که حمله حریف شکل نگیرد. 5 تکل موفق هم در کارنامه سعید عزت الهی در این بازی به ثبت رسید و در نهایت با دریافت نمره 8.4 به عنوان بهترین بازیکن تیم ملی در بازی با کره جنوبی انتخاب شد. 

 

 

 

 

در یک صحنه سعید عزت الهی پیشروی خوبی به سمت دروازه کره جنوبی داشت و با یک شوت از راه دور دروازه کره جنوبی را نشانه گرفت که از بخت بد او توپ به تیرک دروازه برخورد کرد. اگر این توپ او تبدیل به گل می شد بازی خوب سعید عزت الهی در دیدار با کره جنوبی تکمیل می شد. 

 

 

1653483

 

 

سعید عزت الهی در کنار احمد نورالهی علاوه بر اینکه در دفاع تیمی خیلی از حملات کره را در جلوی خط دفاعی برهم ریختند در بازیسازی هم پر تلاش بودند. در این بازی تلاش سعید نمود بیشتری داشت و باید گفت با این نمایش جای خود را در ترکیب تیم ملی تثبیت کرده است و قطعا اسکوچیچ به او در ترکیب تیم ملی دست نخواهد زد.

دیدگاه‌ها