کد خبر : 1785259 | 20 مهر 1400 ساعت 20:10 | 15.5K بازدید | 5 دیدگاه

محدودیت تمام شد؛

ال‌کلاسیکو با 100 درصد هواداران در نوکمپ

بارسلونا شاهد پر شدن استادیوم نوکمپ در ال کلاسیکو برابر رئال مادرید خواهد بود.

ال‌کلاسیکو با 100 درصد هواداران در نوکمپ

به گزارش "ورزش سه"، از روز جمعه محدودیت های حاصل از شیوع ویروس کرونا در ایالت کاتالونیا پایان می یابد و باشگاه بارسلونا در دیدارهای پیش روی برابر والنسیا، دینامو کیف و البته رئال مادرید هیچ محدودیتی برای فروش بلیت به هواداران خود وجود نخواهد داشت.

 

پره آراگونس، رئیس دولت کاتالونیا در این رابطه گفت: "ما قادر به استفاده از صد درصد ظرفیت در رویدادهای فرهنگی و فعالیت های ورزشی در فضای باز خواهیم بود و البته همچنان استفاده از ماسک ضروری است."

 

1653481

 

این بدان معناست که همه اعضای کانون هواداران بارسلونا که بلیط این مسابقات را از پیش رزور کرده بودند، می توانند در استادیوم نوکمپ حضور داشته و به تشویق تیم مورد علاقه خود بپردازند. جالب اینجاست رونالد کومان برای اولین بار از دوران قبول پست هدایت بارسلونا شاهد حضور کامل هواداران در استادیوم نوکمپ خواهد بود.

 

البته نتایج نه چندان خوب بلوگرانا در این مدت ممکن است شرایط را برای ادامه فعالیت این سرمربی هلندی دشوار ساخته و از هفته های پیش رو شاهد اعتراض علنی هواداران در نوکمپ به عملکرد رونالد کومان باشیم. چندی قبل نشریات نزدیک به بارسلونا مدعی شدند ال کلاسیکو آخرین فرصت این سرمربی برای حفظ موقعیت خود در باشگاه است و نتیجه نگرفتن در این دیدار به منزله پایان دوران همکاری نه چندان طولانی بلوگرانا به رونالد کومان خواهد بود.

دیدگاه‌ها