کد خبر : 1785261 | 20 مهر 1400 ساعت 20:19 | 20.2K بازدید | 10 دیدگاه

حیف شد صعودمان قطعی نشد 

نصرتی: این بازی نیاز به تعویض نداشت

محمد نصرتی ملی پوش سابق ایران درمورد نبرد ایران با کره صحبت می‌کند و تساوی را یک نتیجه عادلانه می‌داند.

نصرتی: این بازی نیاز به تعویض نداشت

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی در ابتدا راجع به این بازی گفت: بازی سختی بود به این خاطر که الان تیم‌ها با یک انگیزه مضاعف بازی می‌کنند که بعد از چند بازی اولین شکست را به تیم ملی تحمیل کنند و خود کره هم خیلی سال بود نتوانسته بود مقابل ما نتیجه بگیرد و دوست داشت با یک نتیجه خوب ایران را ترک کند. بازی سختی بود و در شروع بازی نتوانستیم مثل بازی‌های گذشته کنترل بازی را در اختیار بگیریم و آنها در گردش توپ از ما بهتر بودند و درست است که ما توانستیم یکی، دو موقعیت ایجاد بکنیم اما در مجموع بازی خیلی با کیفیت از جانب تیم ما نبود چرا که آنها هم از لحاظ انگیزشی در سطح بالایی بودند و هم اینکه شرایط آمادگی جسمانی خوبی داشتند.

 

او ادامه داد: نکته‌ حائز اهمیت در پست‌هایی که در زمین بازی می‌کنیم هنوز نتوانسته‌ایم دفاع چپ و راست مطمئن پیدا کنیم. درست است وحید امیری و صادق محرمی عملکردشان در مجموع بد نبود و در نیمه دوم هم نورافکن آمد اما فکر می‌کنم باید مدافعین چپ و راستی داشته باشیم که بتوانند هم در فاز حمله و هم در فاز دفاع خیلی قدرتمند تر عمل کنند.

 

نصرتی اضافه کرد: من فکر می‌کنم این بازی از آنهایی بود که نیاز به تعویض نداشت چرا که بازی شرایطی داشت که نمی‌شد تعویض کرد و همه بازیکنان تمام توان‌شان را می‌گذاشتند و در این بازی سخت تا بازیکن با شرایط مسابقه وفق پیدا کند زمان می‌برد. واقعیت این است که تیم کره هم خوب بود و به جز سون باقی بازیکنان‌شان هم خیلی خوب کار کردند و صحنه‌ای که ما به گل رسیدیم، آنها خیلی پر تعدادتر از ما در محوطه بودند و در باکس دو یا سه بازیکن از ایران و هفت بازیکن از کره حضور داشتند و فکر می‌کنم ضربه خوب جهانبخش و دفع بد گلر کره باعث گل شد. غیر از آن ما نیز موقعیت‌های خوب دیگری داشتیم که دو تا از آنها به تیرک خورد. 

 

 

1653485

 

 

مدافع سابق ایران همچنین گفت: آنها در فاز دفاع عالی کار می‌کردند و شرایط آمادگی جسمانی خوبی هم داشتند ولی احساس می‌کنم یک سری از بازیکنان‌مان شاداب و با طراوت نبودند و شاید به خاطر بازی پرفشار قبلی مقابل امارات باشد چون آنجا آب و هوای شرجی داشت. در مجموع مساوی عادلانه بود چون آنها هم در دقیقه آخر یک موقعیت خوب گیرشان آمد که خوب استفاده نکردند و عکس العمل بیرانوند خوب بود.

 

او در پایان گفت: همین که صدر جدولیم نکته مثبتی است و اگر ما بازی را می‌بردیم صعودمان قطعی می‌شد ولی هنوز دیر نشده و ما صدر جدولیم و بچه‌ها باید از نظر ذهنی و جسمی ریکاوری کنند و در بازی بعدی با یک انرژی خوب شروع کنند تا صعود کنیم. نبود تماشاگران خیلی تاثیر گذار بود چون در این شرایطی که بازیکنان خسته اند اگر انگیزه تماشاگران بود خیلی بازی راحت‌تر انجام می‌شد.

دیدگاه‌ها