کد خبر : 1785263 | 20 مهر 1400 ساعت 20:28 | 22.8K بازدید | 1 دیدگاه

اسکوچیچ به رکورد دل‌بوسکه نرسید

سرمربی تیم ملی شانس خود برای رسیدن به رکورد ویسنته دل بوسکه را از دست داد.

اسکوچیچ به رکورد دل‌بوسکه نرسید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران تا قبل از دیدار با کره جنوبی با هدایت دراگان اسکوچیچ 10 برد متوالی به دست آورده بود و این امید وجود داشت که سرمربی کروات ایران به یازدهمین برد متوالی خود دست پیداکند.


تساوی مقابل کره جنوبی اما نوار بردهای سریالی ایران با اسکوچیچ را قطع کرد تا این مربی از رسیدن به رکورد ویسنته دل بوسکه باز بماند.


جالب اینکه تیم ملی استرالیا امروز مقابل ژاپن بازنده شد و در رکورد 11 برد متوالی ماند و اگر ایران کره جنوبی را شکست می‌داد به رکورد استرالیا می‌رسید. 

 

 

 

1653496

 


از سوی دیگر رکورددار بردهای متوالی در بین سرمربیان تیم های ملی در اختیار ویسنته دل بوسکه سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا است که روی نیمکت این تیم در روزهای اول حضورش 13 برد متوالی کسب کرد و حالا اسکوچیچ از رسیدن به رکورد این مربی اسپانیایی باز ماند.


رکورد تیمی بردهای متوالی نیز در اختیار آلمان و اسپانیا است که تیم ملی ایران این رکورد را هم با تساوی مقابل کره جنوبی از دست داد.


با این وجود تساوی مقابل کره جنوبی برای فوتبال ایران بد هم نیست. ایران با این نتیجه صدرجدول گروه A را حفظ کرد و شانسش برای صعود به عنوان تیم اول گروه همچنان پابرجا است.

دیدگاه‌ها