کد خبر : 1785265 | 20 مهر 1400 ساعت 20:31 | 13.5K بازدید | 12 دیدگاه

تغییر نقش آزمون در تیم ملی؛پاسور بجای گلزن(عکس)

سردار آزمون در سومین بازی متوالی نتوانست برای تیم ملی گلی به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم اول تیم ملی ایران آنقدر توانایی های زیادی دارد که طرفداران فوتبال ایران در هر بازی تیم ملی از او انتظار گلزنی دارند. سردار آزمون اما مقابل کره جنوبی برای سومین بازی متوالی در امر گلزنی ناکام ماند. 


او که در مرحله قبلی انتخابی جام جهانی با گلهای حساسش مقابل بحرین و عراق، نقش مهمی در صعود شاگردان اسکوچیچ به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی داشت، بعد از غیبت جلوی سوریه، در 3 بازی مقابل عراق، امارات و کره جنوبی موفق به گلزنی نشده است.

 

 

 

 


آزمون البته در بازی با امارات می‌توانست از روی نقطه پنالتی سی و هشتمین گل ملی اش را به ثمر برساند اما ضربه او را گلر اماراتی‌ها دفع کرد تا بازی با همان یک گل مهدی طارمی تمام شود. 


با این حال آزمون اگرچه در امر گلزنی ناکام بوده اما به عنوان یک گلساز نمایش خوبی داشته است. گل تیم ملی مقابل کره روی سانتر زیبای او برای جهانبخش به دست آمد. همچنین او  در برابر امارات هم با یک پاس گل فوق‌العاده به طارمی او را در موقعیت گلزنی قرار داد. 


اتفاقی که در بازی با عراق هم شاهد آن بودیم و حالا سردار موفق شده در سه بازی اخیرش برای تیم ملی، سه پاس گل دهد تا نشان دهد علیرغم اینکه نامش در بین گلزنان بازی ثبت نشده، نقش مهمی در کسب نتایج خوب تیم دراگان اسکوچیچ داشته است.

دیدگاه‌ها