کد خبر : 1785273 | 20 مهر 1400 ساعت 20:51 | 26.9K بازدید | 3 دیدگاه

جهانبخش گل مهدوی‌کیا را شبیه‌سازی کرد! (عکس)

کاپیتان امشب تیم ملی در حضور مهدوی کیا، سیزدهمین گل ملی، کاپیتان اسبق ایران را شبیه سازی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران امشب در چهارمین بازی خود در دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 مقابل کره جنوبی به تساوی یک بر یک رضایت داد. علیرضا جهانبخش زننده تک گل ایران در این بازی بود.

 

روی ارسال از سمت راست سردار آزمون شاهد پروازی دیدنی از علیرضا جهانبخش بودیم که علیرغم قد کوتاهترش نسبت به مدافعان کره جنوبی موفق شد بالاتر از آنها توپ را با ضربه سر به تور دروازه بچسباند.

 

مشابه چنین گلی را بیش از یک دهه پیش مهدی مهدوی کیا در همین ورزشگاه و به همین دروازه زده بود؛ کاپیتان آن روزهای تیم ملی ایران روی ارسال مجتبی جباری پرواز بلندی داشت و با ضربه سر دروازه کره شمالی را باز کرده بود.

 

 

 

 

 

این گونه بود که در حضور مهدوی کیا که یکی از تماشاگران ویژه بازی امشب بود، علیرضا جهانبخش، توانست سیزدهمین گل ملی مهدوی‌کیا را که در مقدماتی جام جهانی 2010 به کره شمالی در ورزشگاه آزادی زده بود را به نزدیک ترین شکل ممکن شبیه سازی کند؛ این گل هم به کره زده شد اما این بار کره جنوبی.

 

جالب اینجاست که شادی گل جهانبخش هم به سبک مهدوی کیا بود. او در حالی که بازوبند کاپیتانی را به بازو داشت به سمت سکوها رفت البته با این تفاوت که  مهدوی کیا شادی گل مشابه خود را در حضور تماشاگران انجام داده بود.

 

دیدگاه‌ها