کد خبر : 1785274 | 20 مهر 1400 ساعت 20:51 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی برای آماده سازی نیست؛

برنامه‌ای برای شکنجه تیم‌های جام جهانی 2022!

تیم های راه یافته به جام جهانی 2022 قطر فرصت چندانی برای برگزاری اردوی آماده سازی نخواهد داشت.

برنامه‌ای برای شکنجه تیم‌های جام جهانی 2022!

به گزارش "ورزش سه"، اسناد داخلی یوفا نشان می دهد که تیم های شرکت کننده در جام جهانی 2022 فقط یک هفته فرصت برای آماده سازی پیش رو خواهند داشت. در واقع به نظر می رسد باشگاه های مختلف در سراسر دنیا اجازه حضور بازیکنان در تمرینات های تیم های ملی را از 14 نوامبر صادر می کنند و این مسابقات هفت روز و بعد در تاریخ 21 نوامبر در کشور قطر آغاز می شود.

 

نشریه معتبر اکیپ در گزارشی مدعی شد در بخشنامه ای که یوفا به 55 فدراسیون اروپایی ارسال کرده، اعلام شده که بازیکنان می توانند در 14 نوامبر به اردوی تیم های ملی کشور خود برای مسابقات جام جهانی ملحق شوند.

 

1653514

 

در واقع هر تیمی که به جام جهانی 2022 راه پیدا می کند، قبل از پرواز به دوحه به دشواری می تواند یک بازی تدارکاتی برای حضوری آماده در این تورنمنت مهم داشته باشد. بنابراین تنها فرصت برگزاری بازی دوستانه حداقل برای نمایندگان قاره سبز در ماه سپتامبر باقی می ماند، زیرا دو مرحله بازی های لیگ ملت های اروپا نیز در 22 و 27 سپتامبر 2022 برنامه ریزی شده است.

 

این در حالیست که در سال های اخیر این سبک برنامه ریزی محل منازعه بین تیم های ملی و باشگاهی و البته خود بازیکنان شده است. هم تیم های ملی و هم باشگاه ها از فرصت کم برای طی کردن روند آماده سازی برای شرکت در مسابقات مهم گله دارند و در این میان بازیکنان نیز از این تقویم فشرده خسته شده و حتی این سیستم را به برده داری نیز تشبیه کرده اند. این در حالیست که در ادوار گذشته جام جهانی، معمولا حداقل سه هفته فرصت آماده سازی به تیم های ملی اختصاص داده می شد.

دیدگاه‌ها