کد خبر : 1785280 | 20 مهر 1400 ساعت 21:20 | 27.3K بازدید | 1 دیدگاه

چرا انتقال اسطوره بایرن مونیخ به اینتر منتفی شد؟

باستین شواین اشتایگر، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ فاش کرد در آستانه انتقال به اینتر قرار داشته است.

چرا انتقال اسطوره بایرن مونیخ به اینتر منتفی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، باستین شواین اشتایگر یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ باشگاه بایرن مونیخ محسوب می شود و در لباس این تیم موفق به فتح 18 جام شده است. البته اگر این بازیکن در اواخر دوران ورزشی خود در تصمیمی غیرمنتظره راهی منچستریونایتد و لیگ برتر انگلیس نمی شد، احتمالا این رقم بیشتر هم شده و شواین اشتایگر می توانست تا چند سال دیگر هم لباس تیم بایرن مونیخ را به تن کند.

 

1031844

 

اما حالا این هافبک جنگنده و انرژیک سابق تیم ملی آلمان در مصاحبه ای مدعی شد در سال 2008 باشگاه بایرن مونیخ نامش را در فهرست فروش قرار داده و حتی جانشین هم برای این بازیکن تعیین کرده، اما در نهایت شرایط به شکلی رقم خورد که باستین شواین اشتایگر به مدت هفت سال دیگر و تا سال 2015 هم در این تیم باقی بماند.

 

باستین شواین اشتایگر گفت: "انتقال من به باشگاه اینتر در آستانه قطعی شدن بود. در تابستان سال 2008 بود که من چمدان خود را برای سفر به شهر میلان بسته و آماده رفتن و شروع زندگی در این شهر بودم. یورگن کلینزمن، سرمربی وقت باشگاه بایرن مونیخ و مدیران این تیم خواهان جذب بازیکن دیگری به نام الکساندر هلب بودند و قرار بود این بازیکن جانشین من در ترکیب تیم شود. اما او در نهایت از آرسنال راهی بارسلونا شد و با منتفی شدن انتقالم به اینتر، برای چند سال در باشگاه بایرن مونیخ باقی ماندم."

دیدگاه‌ها