کد خبر : 1785281 | 20 مهر 1400 ساعت 21:26 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت دو ستاره مصدوم یوونتوس مشخص شد

به نظر می رسد پائولو دیبالا مشکلی برای حضور در دیدار مقابل رم نخواهد داشت اما آلوارو موراتا به این مسابقه نمی‌رسد.

وضعیت دو ستاره مصدوم یوونتوس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان یوونتوس در وقفه های بازی های ملی دو روز مرخصی داشتند اما شاگردان ماسیمیلیانو آلگری امروز به تمرین بازگشتند و بر اساس ادعای اسکای اسپورتس دو ستاره کلیدی این تیم یعنی پائولو دیبالا و آلوارو موراتا به زمین بازگشته و تمرینات انفرادی خود را آغاز کردند.

 

ستاره آرژانتینی در تاریخ 26 سپتامبر و بعد از گلزنی مقابل سمپدوریا دچار آسیب دیدگی شد. در ابتدا با توجه به چشمان اشکبار او به نظر می رسید که مصدومیتش جدی است اما پائولو دیبالا حالا در آستانه بازگشت به میادین قرار گرفته و به نظر می‌رسد که مشکلی برای حضور برابر رم نخواهد داشت. البته به نظر می‌رسد که مکس آلگری روی این بازیکن ریسک نخواهد کرد و احتمالا در مقابل تیم مورینیو از ابتدا در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرد.

 

 

1647802

 

 

در مورد ستاره اسپانیایی اما اوضاع متفاوت است. اگرچه آلوارو موراتا نیز مانند دیبالا تمرینات انفرادی خود را آغاز کرده اما زمان ریکاوری او بیشتر طول خواهد کشید بنابراین مهاجم اسپانیایی نمی‌تواند مقابل رم به میدان برود و به احتمال فراوان هدف اصلی خود را رسیدن به دیدار حساس 24 اکتبر برابر اینتر قرار خواهد داد. این در حالی است که آدرین رابیو اخیراً به کرونا مبتلا شده و وستون مک کنی نیز ریکاوری خود را بعد از مصدومیت در آمریکا پشت سر می گذارد.

 

 

1648161

دیدگاه‌ها