کد خبر : 1785282 | 20 مهر 1400 ساعت 21:40 | 9.5K بازدید | 1 دیدگاه

براهیم دیاز:

ما میلان هستیم و مدعی فتح اسکودتو

براهیم دیاز، ستاره میلان، می‌گوید هدف این تیم در فصل جاری قهرمانی در رقابت های سری آ است.

ما میلان هستیم و مدعی فتح اسکودتو

به گزارش "ورزش سه"، میلان در فصل جدید رقابت های سری آ نتایج بسیار خوبی کسب کرده و در حال حاضر با 19 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته است. همچنین یکی از ستاره‌های کلیدی روسونری براهیم دیاز بوده که در 7 مسابقه موفق به ثبت سه گل و یک پاس گل برای تیم استفانو پیولی شده است.

 

براهیم دیاز حالا در مصاحبه ای مدعی شده که میلان می تواند اسکودتو را فتح کند. او گفت: "ما خیلی خوب شروع کرده ایم. فراموش نکنید ما میلان هستیم هدف‌مان کسب اسکودتو است. از طرفی می دانیم که در یک لیگ کاملاً رقابتی حضور داریم. ما یک گروه متحد در اختیار داریم و هرکس سهم خود را ایفا می کند."

 

 

1648099

 

 

براهیم درباره استفانو پیولی و عملکرد میلان گفت: "پیولی واقعاً به من کمک کرد تا رشد کنم. روحیه او در رختکن، علاقه اش به فوتبال و نوع نگاه او به بازی و به طور کلی همه چیز پیولی با بازیکنانی که در اختیار دارد مطابقت دارد. من فقط می‌توانم چیزهای خوبی درباره او بگویم.

 

ما دوست داریم توپ را نگه داریم و سریع حمله کنیم.  وقتی این ثبات را داشته باشید، احساس اعتماد به نفس بیشتری خواهید کرد و از نظر جسمی نیز از امنیت بیشتری برخوردار خواهید بود. من هم سعی می کنم بیشتر وارد محوطه جریمه شوم و آمار گلها و پاس گلهایم هر دو در حال بهبود است."

دیدگاه‌ها