کد خبر : 1785283 | 20 مهر 1400 ساعت 21:46 | 28K بازدید | 10 دیدگاه

جای خالی ستاره هلندی بارسلونا در لیست توپ طلا

برخی معتقدند جای ممفیس دیپای، ستاره هلندی بارسلونا در لیست 30 نفزه توپ طلا خالی است.

جای خالی ستاره هلندی بارسلونا در لیست توپ طلا

به گزارش "ورزش سه"، قرار بود یک سال قبل ممفیس دیپای لباس بارسلونا را به تن کند، اما این انتقال به تابستان امسال موکول شده و در نهایت بلوگرانا این ستاره ارزشمند را به صورت رایگان جذب کرد. به نظر می رسد ممفیس دیپای نیز یکی از بازیکنانی بوده که با وجود سپری کردن یک سال واقعا درخشان، در لیست 30 نفره جای نداشته و در واقع در حق این بازیکن اجحاف شده است.

 

ممفیس دیپای در جریان برتری پرگل تیم ملی هلند مقابل جبل الطارق، دو بار موفق به گلزنی شده و دو پاس گل نیز ارسال کرد تا آمار خود در سال 2021 را درخشان تر از قبل کند.

 

1653543

 

این ستاره هلندی در سال جاری در به ثمر رسیدن 49 گل تاثیر مستقیم داشته و تنها پس از رابرت لواندوفسکی با 58 و لیونل مسی با 52 گل از این حیث بالاتر از او قرار دارند. ممفیس دیپای با درخشش در مسابقه دیشب از ستاره هایی چون ارلینگ هالند، کیلیان امباپه و کریم بنزما عبور کرده و تا اینجای سال رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

 

فرم درخشان ممفیس دیپای در لباس تیم ملی هلند در مقدماتی جام جهانی برای لاله های نارنجی حیاتی بوده است. ممفیس در بازی های مقدماتی  تا اینجا 9 گل زده و هشت پاس گل نیز ارسال کرده است. این وینگر تکنیکی در تیم باشگاهی جدید خود بارسلونا نیز شروع قابل قبولی داشته و با زدن سه گل و ارسال یک پاس گل، بهترین بازیکن بلوگرانا در فصل جدید بوده است.

دیدگاه‌ها