کد خبر : 1785290 | 20 مهر 1400 ساعت 22:27 | 99.8K بازدید | 11 دیدگاه

رسانه کره ای: ما تقریبا جنگ را به ایران باختیم!

یک وب سایت کره ای با انتقاد از عملکرد تیم ملی این کشور، نوشت که آنها برابر ایران خوش شانس بوده اند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی ایران و کره جنوبی در شرایطی به تساوی دست یافتند که شاگردان اسکوچیچ موقعیت های مسلم گلزنی زیادی را از دست دادند. در این میان، 2 بار ضربات عزت اللهی و طارمی به تیر دروازه برخورد کرد و اگر بخت با ایران یار بود، آنها می توانستند دست پر زمین بازی را ترک کنند.

وب سایت کره ای فوتبالیست که یکی از رسانه های منتقد پائولو بنتو سرمربی تیم ملی کره جنوبی محسوب می شود، به خوش شانسی این تیم اعتراف کرد. این وب سایت با تیتر "تقریبا جنگ با ایران را باختیم، از دست دادن ناگهانی تمرکز در تیم بنتو و تیر دروازه ای که دو بار لرزید" نوشت: تیم بنتو نتوانست برتری یک گله خود را حفظ کند و در نیمه دوم مشکل تمرکز را از خود نشان داد.

 

 

1653565

 

 

این رسانه در ادامه نوشت: گل نخست بازی سهم کره بود. در دقیقه سوم از نیمه دوم، لی جائه سونگ در موقعیت ضد حمله یک پاس عمقی را ارسال کرد سون هیونگ مین با سرعت بالا وارد فضای پشت خط دفاعی حریف شد و سپس توپ را گرفت و با سرعت به سمت دروازه حریف هجوم برد. صادق محرمی که فضا را در اختیار سون قرار داده بود، او را تعقیب کرد اما این کافی نبود تا از سرعت سون جلوگیری کند. مهاجم کره با دروازه بان تک به تک شد و با آرامش آن را به گوشه دروازه فرستاد.

 

 

1653564

 

 

در ادامه این گزارش آمده است: این یک فرصت طلایی برای شکستن طلسم عدم پیروزی در ایران به مدت 47 سال بود. زدن گل نخست در این بازی، بهترین سناریو بود. این امر به این دلیل است که کره جنوبی می توانست با آرام کردن بازی، ایران را با بازی اتلاف وقت که از مشخصه های فوتبال در خاورمیانه است، آشنا کند.

 

فوتبالیست همچنان ادامه داد: با این حال، با توجه به این که ایران به دنبال گل تساوی بود، به سمت دروازه کره حمله کرد. دفاع کره جنوبی روی این حملات همچنان متزلزل نشان داد. توپ اغلب از منطقه خطر دور می شد. ایران همچنین دو ضربه را به تیرک دروازه کره زد. در دقیقه 21 نیمه دوم، ضربه از راه دور سعید عزت اللهی به تیر دروازه برخورد کرد.

 

 

 

1653566

 

 

این وب سایت همچنین نوشته است: در نهایت و در دقیقه 30 نیمه دوم، کار به تساوی کشیده شد. سردار آزمون قبل از اینکه توپ از جناح راست محوطه جریمه به بیرون برود آن را به روی دروازه فرستاد، اما تمرکز او روی این ارسال ناامید کننده بود. تعداد زیادی از مدافعین کره در آنجا حضور داشتند، اما هیچ کس علیرضا جهانبخش را مهار نکرده بود. ضربه سر او به گوشه دروازه رفت و گل تساوی ایران به ثمر رسید. سه دقیقه پس از گل تساوی، کره تا مرز بحران پیش رفت. مهدی طارمی پس از یک چرخش و با شوتی از راه دور، تیر دروازه را به لرزه درآورد. باز هم روی این صحنه، خط دفاعی فشار کافی را روی مهاجم ایران وارد نکرد.

 

 

1653567

 

 

این رسانه کره ای در پایان اضافه کرد: در وقت های اضافی نیمه دوم، نا سانگ هو فرصت بسیار خوبی داشت تا گل دوم را دقیقاً در نزدیکی محوطه جریمه به ثمر برساند، اما علیرضا بیرانوند دروازه بان ایران آن را دفع کرد. پس از ضربه نا سانگ هو، داور سوت پایان بازی را به صدا در آورد و بازی با تساوی به پایان رسید. این یک نتیجه ناامید کننده برای کره جنوبی بود که اولین گل بازی را به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها