کد خبر : 1785291 | 20 مهر 1400 ساعت 22:29 | 42K بازدید | 2 دیدگاه

عمان غافلگیر نشد و از ژاپن سبقت گرفت

شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق شدند با کسب دومین برد خود به رده سوم گروه B مقدماتی جام جهانی صعود کنند.

عمان غافلگیر نشد و از ژاپن سبقت گرفت

به گزارش ورزش سه، تیم ملی عمان شروع خوبی در دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 داشت و موفق شد در اولین بازی خود ژاپن را با یک گل شکست دهد. این تیم اما در دو بازی بعدی خود مقابل عربستان و استرالیا شکست خورد.

 

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در چهارمین بازی خود در این مسابقات، امشب در ورزشگاه سلطان قابوس میزبان ویتنام بودند؛ تیمی که هر سه بازی قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته بود و در قعر جدول رده بندی حضور داشت.

 

عمان برای اینکه بتواند همچنان شانسی برای صعود داشته باشد به هر سه امتیاز بازی امشب نیاز داشت. برخلاف جریان بازی اما این ویتنام بود که به گل رسید. تین لین در دقیقه 39 دروازه عمان را باز کرد تا در میان بهت میزبان، پیش بیافتد.حملات عمان در دقایق باقی مانده نتیجه بخش بود و در دقیقه 1+45 عبدالله سیف گل مساوی را وارد دروازه حریف کرد تا دو تیم با تساوی راهی رختکن شوند.

 

1653569

 

 

تیم ملی عمان که با به تساوی کشاندن کار در همان نیمه اول، از رخ دادن تراژدی جلوگیری کرده بود در نیمه دوم خیلی زود به گل رسید. محسن الخلدی در دقیقه 49 موفق به باز کردن دروازه ویتنام شد تا نتیجه 2-1 به سود میزبان شود. شاگردان برانکو برای محکم کاری به حملات خود ادامه دادند و یک ضربه پنالتی را هم به دست آوردند که یحیایی در دقیقه 63 آن را به گل تبدیل کرد.

 

عمان با ایجاد یک حاشیه امنیت مناسب تا پایان کار موفق به حفظ نتیجه شد تا با کسب دومین سه امتیاز خود در این گروه 6 امتیازی شده و با سبقت از ژاپن در مکان سوم جدول رده بندی گروه B مقدماتی جام جهانی قرار بگیرد. عمان و ژاپن هر کدام صاحب دو برد و دو باخت شده اند؛ هر دو تیم 5 گل زده و 2 گل خورده اند اما عمان به علت پیروزی در مسابقه رودرو بالاتر از ژاپن در این گروه قرار گرفته است.

 

1653571

دیدگاه‌ها