کد خبر : 1785300 | 20 مهر 1400 ساعت 23:14 | 41K بازدید | 11 دیدگاه

یکه تازی شاگردان هروه رنار ادامه دارد؛

عربستان با امتیاز صد در صدی در صدر

شاگردان هروه رنار با کسب چهارمین برد خود به تنهایی صدر جدول گروه B مقدماتی جام جهانی را مال خود کردند.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی عربستان چند روز پس از پیروزی بزرگی که مقابل ژاپن کسب کرد در شب چهارم دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 مقابل چین قرار گرفت و توانست این تیم را هم شکست دهد.

 

شاگردان هروه رنار کار خود را با پیروزی آسان مقابل ویتنام شروع کردند و سپس توانستند دو برد ارزشمند را مقابل عمان و ژاپن کسب کنند. در روزی که استرالیا با نتیجه دو بر یک مقابل ژاپن شکست خورده بود، آنها این فرصت را داشتند که با غلبه بر چین، صدر را به تنهایی مال خود کنند.

 

 

1653590

 

 

عربستان در ورزشگاه ملک عبدالله و با تشویق بی امان هوادارانش کار را توفانی آغاز کرد و توانست نیمه اول را با پیروزی دو بر صفر به پایان برساند. سامی ناجی هر دو گل عربستان را در نیمه اول به ثمر رساند (دقایق 15 و 38).

 

نیمه دوم به طرز عجیبی شروع شد و چین در همان دقیقه نخست توسط سانتوس دروازه عربستان را باز کرد تا شانس به تساوی کشاندن بازی را با یک کامبک رویایی برای خود مهیا کند. شاگردان رنار اما برای کسب هر سه امتیاز این بازی مصمم بودند و دوست نداشتند به راحتی آن را از دست بدهند. آنها در دقیقه 72 توسط فراس البریکان گل سوم را هم به ثمر رساندند تا یک بار دیگر فاصله را به دو گل افزایش دهند.

 

 

1653589

 

 

چین که بعد از دو شکست در شروع مسابقات دور گروهی، هفته گذشته اولین برد خود را مقابل ویتنام کسب کرده بود بعد از خوردن گل سوم دست از تلاش برنداشت و یک بار دیگر موفق شد دروازه میزبان را باز کند. وو ژی در دقیقه 87 بازی را 3-2 کرد اما این آخرین گل بازی بود تا عربستان به عنوان تیم برنده صاحب هر سه امتیاز شود.

 

 

 

1653591

 

با این نتیجه، شاگردان هروه رنار 12 امتیازی شده و بالاتر از استرالیای 9 امتیازی در صدر جدول رده بندی گروه B دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قرار گرفتند. با توجه به توقف ایران مقابل کره جنوبی و شکست استرالیا مقابل ژاپن، عربستان تنها تیم این دور از مسابقات است که توانسته تا این لحظه 100% امتیازات را کسب کند.

دیدگاه‌ها