کد خبر : 1785307 | 21 مهر 1400 ساعت 00:11 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

انگلیس مساوی کرد و صدرنشین باقی ماند (عکس)

تیم ملی انگلیس در خانه خود در برابر مجارستان متوقف شده و صدرنشین گروه باقی ماند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در شبی که نمایش چندان خوبی در خانه خود برابر مجارستان نداشت، نتوانست به سه امتیاز دست یابد و البته بالاتر از لهستان صدرنشینی خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی حفظ کرد.

 

تیم ملی انگلیس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه نهم و روی ارسال لوک شاو فرصت داشت به گل اول دست یابد، اما ضربه هری کین با اختلاف کمی از کنار دروازه مجارستان به بیرون رفت.

 

اما دقایقی بعد و با خطای لوک شاو روی نگو بود که مجارستان صاحب یک ضربه پنالتی شد. سالای پشت توپ قرار گرفته و موفق شد با ضربه ای دقیق و خلاف جهت گل اول تیم ملی مجارستان را وارد دروازه انگلیس بکند.

 

سه شیرها در صدد جبران برآمده و در نهایت در دقیقه 37 به گل رسیدند. ارسال فیل فودن تغییر مسیر داد و جان استونز، مدافع پیش تاخته انگلیس با حضور به موقع در مقابل دروازه و با ضربه پای چپ دروازه را باز کرد. در لحظاتی پایانی نیمه اول گولاسچی به زیبایی ضربه محکم رحیم استرلینگ را مهار کرد تا دو تیم با قبول تساوی 1-1 راهی رختکن شوند.

 

انگلیس نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و می توانست در دقیقه 58 با ضربه هری کین از زاویه ای تنگ و فاصله قابل توجه به گل دوم دست یابد، اما گولاسچی اجازه رخ دادن این اتفاق را نداد. در ادامه و با پاس هری کین بود که رحیم استرلینگ در موقعیتی تک به تک تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت، اما گولاسچی این بار نیز به خوبی واکنش نشان داد و بهترین فرصت انگلیس از دست رفت. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت این دیدار با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

 

1653605

 

1653607

 

1653606

 

1653604

دیدگاه‌ها