کد خبر : 1785316 | 21 مهر 1400 ساعت 08:09 | 19.7K بازدید | 2 دیدگاه

برانکو: توانستیم مردم عمان را خوشحال کنیم

سرمربی کروات تیم ملی عمان می گوید که آنها شایسته کسب پیروزی برابر ویتنام بوده اند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال عمان در روزی که با یک گل از ویتنام عقب افتاده بود، با نتیجه 3 بر یک میهمان خود را در استادیوم سلطان قابوس شکست داد. با این پیروزی، عمانی ها جایگاه خود را در رتبه سوم جدول با 6 امتیاز حفظ کردند.

 

برانکو ایوانکوویچ سرمربی عمان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت: من از این نتیجه بسیار خوشحالم. ما توانستیم کاری کنیم که مردم عمان لذت ببرند و خوشحال شوند. من نیز از نتیجه به دست آمده خوشحالم. بازیکنان ما کیفیت فوق العاده ای را در مسابقه از خود نشان دادند.

 

1653627

 

وی افزود: من از بازیکنان تیمم برای کارهایی که انجام داده اند تشکر می کنم. من به بازیکنانم افتخار می کنم، زیرا آنها تلاش زیادی کردند که در رسیدن به این پیروزی که شایسته آن بودند، تأثیر گذار بود.

 

وی افزود: من بین دو نیمه در مورد نیاز به صبر و نحوه بازگشت به بازی در نیمه دوم صحبت کردم. ما موقعیت های زیادی ایجاد کردیم، اما خوش شانس نبودیم. ولی مهمترین چیز این است که پیروزی به دست آمد.

 

او در پایان گفت: هر بازیکنی که ارزش خود را ثابت کند، فرصت حضور در ترکیب تیم ملی را خواهد داشت. با آغاز دوباره لیگ محلی، بازیکنان مسابقات بیشتری را انجام می دهند که به تمرکز و بازیابی سطح کیفی آنها کمک می کند.

دیدگاه‌ها