کد خبر : 1785320 | 21 مهر 1400 ساعت 08:29 | 23.8K بازدید | 1 دیدگاه

مارویک: از نظر من، عراق را 3-2 شکست دادیم!

سرمربی تیم ملی امارات می گوید آنها باید برای کسب 18 امتیاز باقی مانده بجنگند تا بتوانند راهی جام جهانی شوند.

مارویک: از نظر من، عراق را 3-2 شکست دادیم!

به گزارش "ورزش سه"، برت فان مارویک سرمربی تیم ملی امارات در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با عراق گفت: من بعد از پایان مسابقه رفتم تا تصاویر گل خلفان مبارک را ببینم و دیدم که توپ به طور کامل از خط دروازه عبور کرد و با وجود این، داوران این گل را برای ما محاسبه نکردند. ما در سال 2021 هستیم و من فکر می کنم که باید از فناوری خط دروازه استفاده شود که آن موقع اتفاقی بهتر از تصمیم داوران رخ می داد. از نظر من این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم امارات به پایان رسیده است!

 

سرمربی امارات در مورد عدم حضور سباستین تاگلیابوئه از ابتدای بازی توضیح داد: واضح است که اگر تاگلیابوئه را وارد ترکیب اصلی کنیم نیازمند تغییراتی هستیم. ما آن زمان با دو مهاجم بازی خواهیم کرد و این مستلزم حذف بازیکنی از خط میانی است. علی مبخوت می تواند موقعیت های نصفه نیمه را به گل تبدیل کند، بنابراین من به او تکیه می کنم و او وظایف دیگری برای بازی در پست های مختلف دارد.

 

او ادامه داد: اگر مبخوت موفق می شد یکی از موقعیت هایی که داشت را به گل تبدیل کند، ما برنده می شدیم. علاوه بر این تاگلیابوئه یک بازیکن متکی به قدرت بدنی است و مانند مبخوت سرعتی نیست. وقتی او را وارد زمین کردم، شیوه بازی را تغییر دادم و این مهم است که تاگلیابوئه نمی تواند برای مدت زیادی درون زمین باشد.

 

1644350

 

مارویک ادامه داد: ما بازی را به خوبی آغاز کردیم و موفق شدیم گل نخست بازی را به ثمر برسانیم. اما ضعف در خط میانی به ویژه با توجه به پاس های اشتباه برخی بازیکنان، به تیم عراق کمک کرد تا حملات خود را به سمت دروازه ما انجام دهد.

 

مارویک در پاسخ به سوالی در مورد عصبانیت هواداران امارات از نتایج این تیم و ناامیدی آنها از کسب پیروزی گفت: این یک شرایط عادی در هنگام باخت یا عدم کسب نتیجه مورد نظر است و هرکسی می تواند نظرات و احساسات خود را بیان کند در حالی که من به عنوان یک مربی وظیفه ام را انجام می دهم.

مارویک در مورد شانس امارات در رقابت برای صعود به جام جهانی 2022، اظهار داشت: هنوز شانس تیم ها برابر است و 18 امتیاز دیگر وجود دارد که باید برای آنها بجنگیم.

دیدگاه‌ها