کد خبر : 1785336 | 21 مهر 1400 ساعت 09:51 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تیم امارات در آستانه برکناری

فدراسیون فوتبال امارات به دنبال قطع همکاری با سرمربی هلندی تیم ملی این کشور است. فن مارویک امروز به طور رسمی جایگاهش را در تیم ملی امارات از دست خواهد داد.

سرمربی تیم امارات در آستانه برکناری 

به گزارش "ورزش سه"، دلیل هم این است که تیم ملی امارات در 4 هفته سپری شده از مسابقات تنها 3 امتیاز به دست آورده است و جایگاه خوبی در جدول رده بندی گروه A ندارد. امارات با 3 امتیاز تیم چهارم این گروه بشمار می رود. امارات در بازی های انجام داده در خانه و در برابر لبنان به تساوی یک بر یک دست یافت. در خانه سوریه یک بر یک مساوی کرد؛ به ایران یک بر صفر در دوبی باخت و دیروز هم در خانه و در برابر عراق با نتیجه مساوی دو بر دو به کار پایان داد تا یک شکست و سه تساوی دستاورد فن مارویک هلندی برای تیم ملی امارات باشد. 

 

شبکه ورزشی ابوظبی در اینباره گزارش داد فدراسیون فوتبال امارات با فن مارویک برای فسخ قراردادش به دنبال کسب نتایج ضعیف به توافق رسیده است.

 

این در حالی است که شب گذشته فن مارویک معتقد بود یکی از توپ های تیم ملی امارات در بازی با عراق از خط دروازه رد شده است و تیمش باید 3-2 در این بازی برنده می شده است. او در این باره گفته بود:« من بعد از پایان مسابقه رفتم تا تصاویر گل خلفان مبارک را ببینم و دیدم که توپ به طور کامل از خط دروازه عبور کرد و با وجود این، داوران این گل را برای ما محاسبه نکردند. ما در سال 2021 هستیم و من فکر می کنم که باید از فناوری خط دروازه استفاده شود که آن موقع اتفاقی بهتر از تصمیم داوران رخ می داد. از نظر من این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم امارات به پایان رسیده است.»

دیدگاه‌ها