کد خبر : 1785343 | 21 مهر 1400 ساعت 10:00 | 4.9K بازدید | 1 دیدگاه

کین: سطح بازی‌ام در هفته‌های اخیر افت کرده است

هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، تایید کرد که سطح بازی‌اش در هفته‌های اخیر مانند قبل نبوده است.

کین: سطح بازی‌ام در هفته‌های اخیر افت کرده است

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن شماره 9 گرت ساوت گیت در جریان تساوی برابر مجارستان در دیدار شب گذشته انگلیس نتوانست عملکرد درخشانی را از خود به نمایش بگذارد و در نهایت در دقیقه 76 جایش را به تامی آبراهام داد.

او همچنین در شش بازی که در لیگ برتر با پیراهن تاتنهام انجام داده نیز هنوز موفق به گلزنی نشده است و حالا تایید کرده که عملکردش در هفته‌های اخیر با افت قابل توجهی همراه شده است.

 

1653668

 

کین در واکنش به انتقادهایی که از ابتدای فصل از او شده به آی تی وی گفت:« طبیعی است که مردم چنین فکری داشته باشند، آنها حق دارند نظرشان را ابراز کنند. در آخر من بزرگترین منتقد خودم هستم و فشار زیادی روی خودم می‌گذارم تا بتوانم خوب بازی کنم. هرکسی که من را می‌شناسد می‌داند که هربار بازی می‌کنم اعتماد به نفس دارم. هیاهوی زیادی در اطرافم وجود دارد و وقتی ورزشکاری در سطح بالا هستید یعنی باید  انتظار چنین چیزی را داشته باشید. شاید در هفته‌های اخیر عملکردم برای باشگاه و تیم ملی در آن سطحی که باید نبوده اما به توانایی‌هایم اطمینان دارم.»

تیم ملی انگلیس در بازی شب گذشته برابر مجارستان به تساوی 1-1 رسید. این در حالی است که آنها در ابتدای بازی عقب افتاده بودند جان استونز توانست بازی را مساوی کند. آنها با 20 امتیاز از هشت بازی همچنان در صدر جدول گروه آی در مسیر صعود به جام جهانی 2022 قطر قرار دارند. لهستان با 17 امتیاز از همین تعداد بازی در این گروه در رتبه دوم ایستاده است.

دیدگاه‌ها