کد خبر : 1785348 | 21 مهر 1400 ساعت 10:18 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

قانون در مورد بازی هایی که برگزار نمی شود تصمیم می گیرد 

محمود زاده: 24 باشگاه به سازمان لیگ مراجعه نکرده اند

در حالی که زمان زیادی به شروع بازی های لیگ برتر و لیگ یک باقی نمانده 24 باشگاه هنوز موفق به ثبت نام در سازمان لیگ برای دریافت کارت اعضای تیم خود نشده اند.

محمود زاده: 24 باشگاه به سازمان لیگ مراجعه نکرده اند 

به گزارش "ورزش سه"، فریبرز محمود زاده – رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ و مسئول برگزاری بازی های لیگ یک در این باره می گوید: اولین باشگاهی که مدارک کادر فنی و بازیکنان خود را برای ارایه دریافت کارت بازی ها به سازمان لیگ ارایه داد باشگاه سپاهان بود که جا دارد من از مدیر این تیم رضا فتاحی و هم چنین مدیریت این باشگاه تشکر کنم. در ادامه باشگاه های پرسپولیس – استقلال – تراکتور و نساجی هم مدارک اعضای تیم خودرا به سازمان لیگ ارایه دادند که رفتار این باشگاه ها هم شایسته قدردانی است. به خصوص تیم های پرسپولیس و استقلال.

امام وردی از پرسپولیس و سرکار خانم نعمتی از استقلال هم برای ثبت مدارک خود در سازمان لیگ زحمات زیادی را متحمل شدند که به شخصه از آنها قدردانی می کنم اما از دیگر باشگاه های لیگ برتری که 11 باشگاه هستند هنوز هیچ خبری نیست. در لیگ یک هم اولین باشگاهی که مدارک اعضای کادر فنی و بازیکنان خود را به سازمان لیگ ارایه داد ملوان بود که این نشان از حرفه ای گری پژمان نوری مدیریت باشگاه و هم چنین نوری زاد مدیر تیم دارد. به دنبال باشگاه ها ملوان تیم های استقلال خوزستان – خیبر خرم آباد – مس کرمان و مس شهر بابک هم برای حضور در فصل جدید بازی ها ثبت نام کرده اند که رفتار این باشگاه ها هم شایسته قدردانی است اما 13 باشگاه دیگر دسته اولی هنوز به ما مراجعه نکرده اند.

این در حالی است که من بارها و بارها در مصاحبه ها و مکاتبات خود با باشگاه ها تاکید کردم ریجستر کردن تیم خود را به روزهای پایانی موکول نکنند اما متاسفانه باشگاه های ما به بی نظمی عادت کرده اند که این اصلا خوب نیست. اکنون و به دلیل تعلل باشگاه ها به منظور ثبت نام در بازی ها همکاران من در سازمان لیگ مجبور هستند روز جمعه هم به سر کار بیایند. این ها هر سرعتی هم داشته باشند به دلیل محدودیت زمان قدر نخواهند بود در فرصت باقی مانده همه پرونده ها را بررسی و در نهایت کارت بازی ها را صادر کنند و در این صورت تقصیر بر عهده باشگاه ها خواهد بود و از هم اکنون می گویم اگر باشگاهی در ریجستر کردن همه اعضای خود به منظور حضور در بازی ها دچار اشکال شد نباید سازمان لیگ را مقصر بداند. 

 

فریبرز محمود زاده در پاسخ به این سوال که ممکن است در هفته نخست بازیها چند مسابقه برگزار نشود؛ گفت: ما برای برگزاری بازی ها برنامه ریزی کرده ایم و هر تیمی موفق به حضور در زمین نشود صورت جلسه می شود و کمیته انضباطی در مورد آن تصمیم خواهد گرفت. هم اکنون تیم بادران نتوانسته مجوز خروج از امتیاز را بگیرد تا امتیاز این تیم به شمس آذر قزوین منتقل شود. از سویی تیم استقلال ملاثانی هم درگیری مالکیتی دارد. به شخصه امیدوارم در فرصت باقی مانده مشکل این تیم ها حل شود. طبق قانون مسئولین برای برگزاری بازی ها در زمین حاضر می شوند و هر مسابقه ای برگزار نشود قانون در مورد آن تصمیم گیری می شود.

دیدگاه‌ها