کد خبر : 1785350 | 21 مهر 1400 ساعت 10:24 | 29.9K بازدید | 6 دیدگاه

شایعات درباره الهلال الکی بود

شجاع و کنعانی زادگان، دلم برای‌تان تنگ شده

سیدجلال حسینی مدعی است که تیمش باید تمرکز لازم در عربستان را برای انجام هر اقدام فوتبالی و غیرفوتبالی حریف‌شان داشته باشد.

شجاع و کنعانی زادگان، دلم برای‌تان تنگ شده

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان پرسپولیس در ابتدای صحبت هایش گفت: بازی مهمی با الهلال داریم و امیدوارم انشاالله بتوانیم دست پر خارج شویم. ما تمام تلاش مان را خواهیم کرد و امیدوارم شرایط به سود ما رقم بخورد. سخت است و ما تمام تلاش مان را خواهیم کرد. 

 

وی در واکنش به اینکه تمام موفقیت‌ها را به دست آورده و جای خالی جام قهرمانی آسیا در کارنامه اش دیده می شود گفت: آسیا خیلی سخت است. با تیم هایی بازی می کنیم که جنگ نابرابر است. دو بار به فینال رسیدیم و امیدوارم امسال شرایط به سود ما رقم بخورد. 

 

سیدجلال حسینی درباره اینکه علیرغم اعلام الهلال مصدومان این تیم شرایط همراهی آنها برای حضور در جدال با پرسپولیس را دارند گفت: این حرف‌ها همه الکی بود. تیم ها خودشان را آماده می کنند. فدراسیون و باشگاه های آنها هماهنگ هستند و با قدرت حاضر می شوند. میزبان آنها هستند و دو تیم عربستانی در این گروه حاضر هستند و امیدوارم بچه های ما این مساله را درک کنند و بتوانیم با بازی های خوب برگردیم. 

 

وی درباره شرایط تیم بعد از پشت سر گذاشتن بازی های تدارکاتی پیش از جدال با الهلال عربستان گفت: بعد از بازی با استقلال تاجیکستان تمام تمرکزمان روی دو بازی پیش رو بود. امیدوارم اولین بازی رو ببریم (الهلال) تا بتوانیم در دومین بازی در مرحله نیمه نهایی هم حاضر شویم. خیلی از برنامه ریزی ها و آنالیزهای ما در تمرینات طبق این بازی بوده و امیدوارم بتوانیم چیزهایی که در این مدت کار کردیم به نتیجه برسانیم. 

 

1640356

 

سیدجلال درباره اینکه آیا در آستانه این بازی حساس حمایت‌ها از تیم کامل و کافی بوده گفت: متاسفانه بازی ها تعطیل بود و ما کسی را ندیدیم. تیم ملی هم بازی داشت و  تمام تمرکز روی تیم ملی بود. ما یک بازی با سپاهان داشتیم که باید از این تیم تشکر کنیم.  دو بازی تدارکاتی هم قبل از آن داشتیم اما امیدوارم این دیدارهای تدارکاتی به ما کمک کند. 

 

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به اینکه آیا راهکاری برای اقدامات احتمالی حریف برای سود بردن از میزبانی‌شان دارد گفت: باید آماده شرایط موجود آنجا باشیم. آنها میزبان هستند و قدرت زیادی برای این کارها دارند. با فوتبال بازی کردن و تمرکز خوب روی کار و همچنین اقداماتی که احتمال دارد انجام شود.

 

سیدجلال درباره تمجید شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان از وی و نقشی که در فاز دفاعی داشته گفت: خدا را شکر که این دو فیکس تیم ملی هستند. دو بازیکن با قدرت، قوی و با غیرت و تنها چیزی که می توانم بگویم این است که دلم برای آنها تنگ شده است.

دیدگاه‌ها