کد خبر : 1785353 | 21 مهر 1400 ساعت 10:40 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور

فدراسیون نجات غریق و غواصی برگزاری رقابت‌های نجات غریق قهرمانی کشور در هر دو بخش مردان و بانوان در سال جاری را در برنامه دارد.

برگزاری مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فدراسیون نجات غریق و غواصی، به دنبال کاهش پاندمی کرونا، مساعد شدن شرایط کلی کشور از این حیث و صدور مجوز برای برگزاری رویدادهای داخلی (به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی)، برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در دستور کار فدراسیون قرار گرفته است.
 

این رقابت‌ها طی دو سال سال گذشته به دلیل شیوع و گستردگی کرونا برگزار نشد اما قرار است برگزاری آن همزمان در دو بخش مردان و بانوان از سر گرفته شود.

 

به همین منظور نشست هماهنگی مسابقات به ریاست مهدی حیدری رئیس فدراسیون و با حضور حبیب خمجانی مشاور عالی فدراسیون، هاشم محتشمی دبیر کل و شادی قیاسی نایب رئیس بانوان فدراسیون همراه با محمد جواد پذیرفته رئیس کمیته مسابقات، مهدی ایران‌نژاد و سهیلا بصروی دبیر و نایب رئیس این کمیته و سلیم کشاورزی سرپرست کمیته داوران و همچنین محمد ناظری سرمربی تیم ملی نجات غریق  کشور  برگزار شد.

 

در این نشست مصوب شد که بیست و نهمین دوره رقابت های قهرمانی کشور در بخش مردان و شانزدهمین دوره این مسابقات در بخش بانوان در  آبان‌ماه  امسال برگزار شود.

 

مسابقات در هر بخش مردان و زنان  به مدت دو روز پیگیری می‌شود.

 

همچنین با توجه  به اعلام میزبانی استان مازندران مقرر شد پس از بازدید دبیر کل و نایب رئیس فدراسیون تاریخ دقیق این رقابت‌ها اعلام شود.

 

در نشست هماهنگی مسابقات قهرمانی کشور همچنین مقرر شد که تیم‌های شرکت کننده با ترکیبی متشکل از 4 ورزشکار همراه با یک مربی و سرپرست در این مسابقات شرکت کنند. همراه داشتن کارت واکسیناسیون و نتیجه تست PCR از سوی هر یک از شرکت کنندگان الزامی است.

دیدگاه‌ها