کد خبر : 1785354 | 21 مهر 1400 ساعت 10:29 | 7.6K بازدید | 16 دیدگاه

ما به دنبال قهرمانی آسیا و حذف الهلال خواهیم بود

نعمتی: الهلال پول دارد ولی ما بهتر و برندتر هستیم

سیامک نعمتی در آستانه اعزام این تیم به عربستان برای جدال با الهلال عربستان، از انگیزه‌های برتر تیمش برای این جدال و عبور از حریف صحبت کرد.

نعمتی: الهلال پول دارد ولی ما بهتر و برندتر هستیم

به گزارش "ورزش سه"، سیامک نعمتی درباره وضعیت تیمش پیش از سفر به عربستان برای جدال با الهلال گفت: خوشبختانه همه آماده هستند و شرایط هم خوب است. فکر کنم این سری بتوانیم بار دیگر در فینال حاضر شویم. 

 

وی درباره شرایط تیمش برابر حریف و مقابل تماشاگران آنها گفت: مطمئنا سخت خواهد بود. ما از قبل البته برابر هواداران زیاد بازی کردیم و عادت داریم. در تاجیکستان هم حریف هواداران زیادی داشت و به نظرم انگیزه ما چند برابر خواهد شد. انشاالله آنجا همه بچه ها بدرخشند و بتوانیم در فینال حاضر شویم و اینبار قهرمانی را به دست بیاوریم. 

 

نعمتی درباره اینکه حریف از بازیکنان ستاره و گرانقیمتی سود می برد و این موضوع آنها را نگران نخواهد کرد، اینطور گفت: ما هم پرسپولیس و برند بزرگی هستیم. مطمئن باشید که آنها بیشتر از ما می ترسند. ما نگاه به قرارداد آنها نمی کنیم. آنها پول دارند و خرج می کنند اما ما پرسپولیس هستیم و انشاالله می توانیم شکست شان دهیم.

 

1641129

 

بازیکن پرسپولیس درباره بازگشت مصدومان حریف نیز گفت: ما اصلا از قبل به این موضوع توجه نمی کردیم. مسلما یکی دو روز قبل از بازی ترکیب مشخص خواهد شد و اینکه چه نفراتی را در اختیار خواهند داشت. ما توجهی به این موضوع نکردیم و اگر هم باشند برای ما فرقی نخواهد داشت و ما بازی خودمان را خواهیم کرد. هر بازیکنی برابر ما باشد فرقی نخواهد کرد و سعی می کنیم بهترین بازی خودمان را داشته باشیم و به نتیجه برسیم. 

 

نعمتی درباره تقابل احتمالی‌اش در این بازی برابر الشهرانی گفت: ما چند بازی آنها را دیدیم و انشالله بهترین روز پرسپولیس و همه بچه ها باشد و دل هواداران را شاد کنیم و این قهرمانی برای تیم ما خیلی نیاز است.

دیدگاه‌ها