کد خبر : 1785359 | 21 مهر 1400 ساعت 10:43 | 7.2K بازدید | 12 دیدگاه

شیری: الهلال را به بهترین شکل آنالیز کرده‌ایم

مدافع راست پرسپولیس مدعی است تیمش با آنالیز حریف با انگیزه زیادی برای کسب نتیجه در این جدال حاضر خواهد شد.

شیری: الهلال را به بهترین شکل آنالیز کرده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی شیری درباره حریف خودشان در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان گفت: بازی سختی را پیش رو خواهیم داشت. ما برنامه‌ریزی و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و تمام توان خودمان را به کار خواهیم گرفت تا به نتیجه خوبی در این بازی برای خوشحالی هواداران برسیم.

 

مدافع راست پرسپولیس درباره شایعاتی که از اردوی الهلال برای مصدومان این تیم شکل گرفته بود گفت: همیشه تیم های عربی این شکلی بوده اند. ما انشاالله با غیرت ایرانی آنجا حاضر خواهیم شد و تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا مردم را شاد کنیم. از همه می خواهیم تا دعا کنند تا بهترین نتیجه را بگیریم. 

 

وی درباره تعطیلی لیگ و نداشتن بازی برای حضور در این جدال برخلاف حریف اینطور واکنش نشان داد: بازی ما در لیگ شروع نشده است. بازی تدارکاتی داشتیم و کادرفنی هم برنامه های خود را در این فرصت دنبال کرده و امیدوارم بتوانیم با صد درصد توان در این جدال حاضر شویم. حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و امیدوارم به خواسته و هدفی که در این بازی دنبال می کنیم برسیم. 

 

شیری درباره انگیزه و آمادگی اش برای این جدال گفت: صد درصد آماده هستم و هر وقت کادرفنی صلاح بداند تلاش خواهم کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

دیدگاه‌ها